- -4 000,00 zł
Współczynnik kompresji 2x oferuje szersze pole widzenia, prezentując więcej szczegółów, które reżyserzy chcieliby wyrazić poprzez tło z naturalnym odwzorowaniem bohatera na ekranie.
Charakterystyczne obrazy i tekstury
Dzięki konstrukcji z niebieskimi i neutralnymi powłokami, obiektywy Pavo generują poziome niebieskie lub inne różne flary przy wielu źródłach światła, tworząc obrazy hipnotyzujących i kinowych scen przy zachowaniu przejrzystości. Oprócz doskonałej kontroli klasycznego zniekształcenia beczkowatego charakterystycznego dla obiektywów anamorficznych, seria Pavo wyróżnia się również minimalizacją aberracji chromatycznej nawet przy szerokim otwarciu, a także odwzorowaniem naturalnej karnacji skóry i żywych kolorów.
Inspirujące możliwości tworzenia
Przełamując stereotyp nieporęcznych obiektywów anamorficznych, solidny, ale lekki Pavo o wadze 1,2-1,6 kg i średnicy przedniej wynoszącej zaledwie 95 mm jest łatwy do przenoszenia i nadaje się do zastosowania w dronach i filmowaniu Steadicam. Minimalne odległości ogniskowania dla wszystkich długości ogniskowania są krótsze niż spodziewaliśmy się w przypadku ogólnych obiektywów anamorficznych, co zwiększa możliwości realizacji tak różnorodnych scenariuszy, jak to tylko możliwe. Stały, szybki otwór przysłony T2.1 wynoszący 28 mm, 32 mm, 40 mm, 55 mm, 75 mm i T2.4 wynoszący 100 mm zapewnia doskonałą jakość obrazu nawet w warunkach słabego oświetlenia i zapewnia bardziej ekonomiczne rozwiązanie do filmowania.
Wygodna regulacja tylnej ostrości
Obiektywy PAVO posiadają wbudowaną regulację tylnej płaszczyzny ogniskowania, umożliwiającą precyzyjną regulację podczas dostosowywania do różnych kamer lub zmiany mocowania, dzięki czemu rozwiązanie to jest bardziej wydajne i szybkie.
Specyfikacja:
Długość ogniskowej: 32 mm
Kolor: Space Grey + Black
Opcja flary: Neutralny
Mocowanie PL / EF
Przysłona: T2.1-T22
Krąg obrazu: φ31,5 mm (S35)
Konstrukcja optyki: 15 elementów w 13 grupach
Odległość kołnierza: 52mm(PL)/44mm(EF)
Ostrzenie z bliska (od płaszczyzny matrycy): 0.4m/1ft4in
Współczynnik ściśnięcia: 2X
Sterowanie przysłoną: Ręczne (59°)
Sterowanie ostrością: Ręczne (270°)
Średnica przedniej części obiektywu: φ95mm/3.74"
Długość (od przodu obiektywu do płaszczyzny kołnierza): 105,7 mm/4,16"
Ostrza przysłony: 16
Rozmiar filtra: M86
Zębatka: 0.8 Mod
Materiał: Stop aluminium
Waga (produkt): ≈1278g
Obiektywy Pavo 2x Anamorphic Cinematic Lenses z dwoma różnymi powłokami są bardzo atrakcyjną i przystępną propozycją dla filmowców, którzy chcą tworzyć filmy na dużym ekranie. Co więcej, ta zupełnie nowa seria obiektywów DZOFILM w całkowicie metalowej obudowie przyjmującej mieszankę czerni i gwiezdnej szarości szczyci się obsługą średnio- i wysokobudżetowych produkcji. Składające się z 6 obiektywów o ogniskowych od 28 mm do 100 mm, mogą również dobrze współpracować z kamerami pełnoklatkowymi, jeśli zostaną sparowane z ekspanderami DZOFILM Marlin.
Tworzenie wciągającego świata wizualnych opowieści
Łącząc Super 35 i współczynnik kompresji 2x, seria Pavo to prawdziwe obiektywy anamorficzne, kompatybilne z różnymi kamerami kinowymi i zapewniające zniewalający wodospadowy bokeh.
| Stabilizacja obrazu | Nie |
|---|---|
| Mocowanie obiektywu | Canon EF,PL |
| Ogniskowa obiektywu | 32mm |
| Minimalna wartość przysłony | T2.1 |
| Pokrycie matrycy | Super 35mm |
| Minimalna wartość ogniskowej (mm) | 32 |
| Maksymalna wartość ogniskowej (mm) | 32 |
| Typ | Stałoogniskowy,Anamorficzny |
| Stabilizacja obrazu | Nie |
|---|---|
| Mocowanie obiektywu | Canon EF,PL |
| Ogniskowa obiektywu | 32mm |
| Minimalna wartość przysłony | T2.1 |
| Pokrycie matrycy | Super 35mm |
| Minimalna wartość ogniskowej (mm) | 32 |
| Maksymalna wartość ogniskowej (mm) | 32 |
| Typ | Stałoogniskowy,Anamorficzny |