Atomos Sumo19
Atomos

Atomos Sumo19

11 500,00 zł
Brutto
Dostępny w sprzedaży:

Atomos Sumo19 jest profesjonalnym rekorderem wideo z wielkoformatowym ekranem. Monitor wielkości 19 cali umożliwia dokładne obserwowanie kadru i kontrolę obrazu, dodatkowe funkcje jak focus peaking, zebra ułatwiają operatorowi ręczne ostrzenie oraz manualne ustawianie naświetlenia i tonów. Rekorder Atomos Sumo19 zapisuje na dyskach SSD materiał wideo w jakości 4K 12bit w RAW, z kamery Panasonic EVA1 nawet do 5.7K w ProRes RAW, 10 bitowy ProRes lub DNxHR. Wejścia sygnałowe jakie mamy do dyspozycji to SDI, HDMI oraz dodatkowe wejścia XLR audio. Rejestrator zasilany jest stacjonarnie z zasilacza lub z akumulatorów typu V-Mount. Montowany może być standardem VESA lub dzięki wielu punktom montażowym 1/4 oraz 3/8 cala za pomocą ramion i akcesoriów montażowych.

Ilość

  • Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty
  • Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty
  • W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393 W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393

Atomos Sumo 19" 4K HDMI/12G-SDI Monitor-Rejestrator (ATOMSUMO19)

Pierwszy monitor produkcyjny który jednocześnie rejestruje obraz w rozdzielczości 4K 12bit RAW, 10bitowym ProRes/DNxHR, dodatkowo pozwalając na miksowanie oraz rejestrację obrazu 1080p60.

Wózek DIT
Monitoruj obraz HDR bezpośrednio na planie, z logami HDR i odtwarzaniem PQ/HLG oczywiście razem z wskaźnikami takimi jak waveform, peaking, false color czy wectroskop na w pełni skalibrowanym ekranie. Poza monitorowaniem, dzięki rejestracji aż do 4K60p i 2Kp240, możesz tworzyć codzienne pliki podglądowe na tanich i dostępnych nośnikach SSD.

Ostrzyciel
Połączenie monitora z nagrywarką w większym rozmiarze 19” daje ostrzycielowi dostęp do materiału z peakingiem, zoomem 2:1 i 1:1 oraz możliwości tagowania ujęć w pliku XML. Wysoka jasność ekranu wynosząca 1200nitów, mocna i wytrzymała konstrukcja z aluminium oraz wiele punktów montażowych czynią go urządzeniem przydatnym na każdym planie dla każdego asystenta.

Podgląd reżyserski i kliencki
Klienci i reżyserzy z pewnością docenią jakość obrazu HDR w czasie rzeczywistym, prosto z kamery z precyzyjnym logowaniem plików z kamery dowolnego producenta oraz odtwarzaniem sygnałów PQ/HLG. Pełna kontrola nad odtwarzaniem i tagowaniem XML oznacza, że mogą nie tylko przeglądać ujęcia, ale dokonywać wstępnej analizy i wyboru ujęć do montażu. Dodatkowo, istnieje możliwość stworzenia „lekkich” plików ProResLT z zaaplikowanymi LUTami oraz z audio na tanie i dostępne dyski SSD. Opcjonalnie, możesz prezentować video w LOGu jak i w standardowych gamach zarówno z jak i bez zaaplikowanych LUTów. Przełączaj między widokami w sekundzie.

Monitor Studyjny
W środowisku studyjnym, 19” Sumo staje się niedrogim, ale niezwykle potężnym monitorem HDR. Dzięki 10 stopniom dynamiki obrazu, 10bitowym przetwarzaniem, oraz kalibracją system X-Rite, monitor przyjmie każdy sygnał PQ i HLG z Twojego systemu gradingowego i wyświetli w rozpiętości HDR.

Na planie
Po raz pierwszy Twój monitor na planie może wyświetlać obraz HDR i jednocześnie rejestrować obraz. Ale oprócz tego monitor ten nie służy jedynie podglądowi, może również nagrywać pliki dailies, proxy i kopie master w rozdzielczości 4kp60, a całkowita kontrola odbywa się z dala od kamery i jej obsługi na wysokiej jakości 19” ekranie o jasności 1200nitów i obsłudze 10bitowego HDR.

W studiu
Zabierz Sumo do studia i wykorzystaj jako monitor gradingowy HDR. Po prostu podłącz go ze swoim oprogramowaniem do korekcji barwnej i wyświetlaj sygnały Log, PQ i HLG z komputera PC/Mac. Efekt możesz podziwiać na kolorystycznie zgodnym ekranie HDR w jakości 10bitowej i w 10 stopniach zakresu dynamiki obrazu.

Wytrzymała obudowa, uniwersalny montaż
Aluminiowa obudowa z wbudowanym ochraniaczem posiada 10 punktów montażowych na górze/bokach/spodzie urządzenia, montaż VESA z tyłu urządzenia oraz podstawkę biurkową dla wielu opcji montażu. Obok złącz XLR dla zasilania i zbalansowanego audio, mamy do dyspozycji 3.5mm wyjście audio oraz głośniki stereo. Opcjonalne płytki bateryjne pozwalają na zasilenie urządzenia za pomocą baterii V-Lock lub Anton Bauer.

12-bit Raw, 10-bit ProRes/DNxHR aż do 4Kp60
Zarejestruj sygnał RAW z kamery FS5/FS7/FS700, Canon C300MK2/C500 lub Panasonica Varicam LT przez złącze SDI w jakości 12bitów 4Kp30 jako CNDG lub 10-bitowyn Apple ProRes / Avid DNxHR do 4Kp60/2Kp240 w zależności od możliwości kamery. Siła przetwarzania Sumo zachowuje najwyższą jakość sygnału bezpośrednio z sensora z przepustowością rzędu 3.2Gb/s.

Monitoruj, przełączaj, zapisuj
Spraw pracę w środowisku multicam łatwością. Przełączaj i miksuj kanały w trybie rzeczywistym i streamuj lub nagrywaj 4 nagrania HD ISO korzystając ze złącz QuadLink SDI. Przełączaj pomiędzy źródłami na ekranie z kolejkowaniem, przenikaniem oraz przejściami „na twardo” lub znakuj przejścia do pliku decyzyjnego, który możesz zaimportować później do programu edycyjnego.

Przejdź na HDR już dziś
10bitowy panel LCD Sumo o rozmiarze 19” i rozdzielczości 1920x1080 jest obsługiwany przez silnik AtomHDR, który precyzyjnie mapuje sygnały Log/PQ/HLG z popularnych kamer, konsol i telewizorów aby perfekcyjnie wyświetlić sygnał HDR w czasie rzeczywistym. Jasność i jaskrawość kolorów obrazu HDR, ożywiają wyświetlany materiał, lub pozwalają na wyświetlanie go na większych ekranach HDR/Rec709 na planie. Sumo może zostać również wykorzystane jako tani i dostępny podgląd podczas edycji i korekcji barwnej w trakcie pracy w studiu.

Kalibracja dla dokładnego koloru
Jak wszystkie high-endowe monitory, Sumo pozwala na dodatkową kalibrację w celu uzyskania dokładności kolorystycznej, jaką może stracić w przeciągu swojego życia. Proces kalibracji monitora jest niezwykle prosty i pozwala na wykorzystanie czujnika i1DisplayPro firmy X-Rite aby zapewnić dokładność kolorystyczną obrazu HDR i Rec709.

Energii Ci nie zabraknie
Opcjonalne płytki montażowe łączą podwójne złącze baterii V-lock lub Anton Bauer, pozwalając na ciągłą pracę pary baterii. Ten opatentowany system firmy Atomos, automatycznie przełącza baterie w momencie jej rozładowania do drugiej, pełnej. Dzięki temu możesz pracować na planie non stop, będąc pewnym stałego zasilania.

Tanie i łatwo dostępne media
Sumo rejestruje pliki na opatentowanym systemie Master Caddy. Duże pojemności i szeroka dostępność dysków 2,5” SSD pozwala na stosunkowo tanie i długie czasy nagrań. Firma Atomos przetestowała i zaakceptowała ponad 20 dysków dla Sumo (atomos.com/drives), dzięki czemu z łatwością dobierzesz dysk do swoich potrzeb. Dodatkowo, dzięki współpracy z wiodącym dostawcą pamięci masowych dla filmu i telewizji- firmą G-Technology, system Master Caddy pasuje do produktów RAID serii EV, dzięki czemu Twoja praca stała się jeszcze bardziej efektywna.


W zestawie:
• monitor Sumo
• montaż VESA oraz V-Lock
• Podstawka
• Zasilacz

Specyfikacja
Masa
Bez baterii, dysków i podstawy     5.6kg / 12.3lb
Z podstawą     6.2kg / 13.7lb
Wymiary (W x H x D mm)     504 x 310 x 63mm, 19.8" x 12.2" x 2.5" (without stand)
504 x 330 x 180mm, 19.8" x 13" x 7.1" (with stand)
Konstrukcja     Obudowa aluminiowa z zabezpieczeniami
Punkty montażowe     1/4-20 śruba; 4 x góra, 4 x spód, 2 x bok
3/8-16 śruba; 2 x góra, 2 x spód, 1 x bok
montaż VESA

Zasilanie
Pobór prądu     75W
Kompatybilne baterie     V-Lock / Anton Bauer
Napięcie wejściowe (bateria)     14.4V
Czas pracy na baterii      W zależności od pojemności baterii
DC In     1 x DC in (6.2 - 16.8V)
Zasilanie ciągłe     System zmiany baterii

Ekran dotykowy
Rozmiar     19”
Rozdzielczość     1920 x 1200
PPI     120
Stosunek boków     16:9 native
Color Gamut     REC709 HDTV
Look up table (LUT) support     3D LUT (.cube format)
Anamorphic de-squeeze     2x, 1.5x, 1.33x, Panasonic 8:3
Technologia     SuperAtom IPS panel (capacitive touch),
calibration to Rec.709 with optional calibration unit

HDR
AtomHDR     Yes
Supported Log formats     Sony SLog2 / SLog3, Canon CLog / CLog 2, Arri Log C,
Panasonic Vlog, JVC JLog, Red LogFilm, FujiFilm Flog
Supported Gamuts     Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine
Canon Cinema / BT2020 / DCI P3 / DCI P3+
Panasonic V Gamut
Arri Alexa Wide Gamut
Bit depth     10-bit (8+2 FRC)
Brightness     1200nit (+/- 10% @ center)
HDR input (PQ/HLG)
HDR output (PQ/HLG)     Yes / Yes
Yes / Yes

Video input/loop out
HDMI     1 x HDMI (2.0)
SDI     Quad link 4 x 3G SDI* or up to 12G single link SDI
Signal     Uncompressed true 10-bit or 8-bit 422
(camera dependent)

Video output (play out)
HDMI     1 x HDMI (2.0)
SDI     1x 4K-SDI 12G/6G or HD-SDI 3G/1.5G
Signal     Uncompressed true 10-bit or 8-bit 422
(playback file dependent)

Supported loop out formats
HDMI to HDMI     720p 50/60, 1080i 50/60,
1080p 24/25/30/50/60/100/120
2160p 24/25/30/50/60
SDI to SDI     720p 50/60, 1080i 50/60
1080pSF 24/25/30
1080p 24/25/30/50/60/100/120
2160p 24/25/30/50/60

Video signal conversion
HDMI to SDI     720p 50/60, 1080i 50/60,
1080p 24/25/30/50/60/100/120/200*/240*
2160p 24/25/30/50/60
SDI to HDMI     720p 50/60, 1080i 50/60,
1080p 24/25/30/50/60/100/120/200*/240*
2160p 24/25/30/50/60

Supported Codecs & frame rates (record & playback)
Raw to:
ProRes RAW

ProRes

CinemaDNG
(CDNG up to 30p only)

Avid DNxHD
    Sony^^
FS700, FS-5, FS-7, FS-7MkII
4K DCI; 24/25/30/50/60p
4K UHD; not supported in camera
2K; 24/25/30/50/60/100/120/200/240p
1080; not supported in camera

Canon
C300MKII/C500 CDNG
4K DCI; 24/25/30p
4K UHD; 24/25/30p
2K; not supported in camera
1080; not supported in camera

Panasonic
VaricamLT, EVA1
5.7K DCI; 24/25/30p (EVA1 ProRes RAW only)
4K DCI; 24/25/30/50/60p
4K UHD; 24/25/30/50/60p
2K; 24/25/30/50/60/100/120/200/240p 1080; not supported in camera

Onboard processing
Pulldown removal     24/25/30pSF > 24/25/30p (2:2 pulldown)
60i > 24p (3:2 pulldown)
4K UHD downscale for HD monitoring     Yes - Loop-out and playback (Not available in RAW)

Audio in/out (48kHz PCM audio)
HDMI     2 or 8ch 24-bit, camera dependent
SDI     12ch 48kHz 24-bit
Audio     2ch balanced XLR analog in/out (direct XLR connection)
Dynamic range >90dB
Max signal level +24dBu
Max analog gain +52dB
48V Phantom Power for Mic
Headphone Out     3.5mm
Built-in Speakers     Yes

Remote start/stop
HDMI     Auto HDMI Trigger
Supported Protocols - Canon, Sony, Atomos Open Standard
SDI     SDI trigger camera selectable
Other     LANC control - Slave

Playback
Playlist / Genlock     Yes / Yes
CDNG (Recorded content)     No support
ProRes (Recorded content)     All recorded files can playback. Playback in slow motion >= 100fps
DNxHR / DNxHD (recorded content)     All recorded files can playback. Playback in slow motion >= 100fps

Recording
Pre-roll record     Yes (HD 8s, 4K 2s)
Custom timelapse     Yes
Meta data tagging     Yes (10 tags available)
Supported media     2.5” SSD/HDD compatibility depends on recording format, resolution and frame rate. Visit atomos.com/drives for list of tested and approved drives
Master caddy case     Master Caddy II (included)
75mm x 105mm x 12mm
Master caddy dock     2.5” SATA to USB 2.0/3.0
Supported applications     Supported Applications FCPX/FCP7+ /
Media Composer 5.0+ / Premiere 5.5+
EDIUS 6.0+ / Vegas Pro 10+ / Lightworks /
Autodesk Smoke 2015
XML support     FCPX XML native, FCPX/Adobe limited supported with 3rd party conversion tools

Accessories included     Sumo unit, 1x Master Caddy II, 1x BattWing mounting bracket with 4x
screws, 2x Desktop Feet with 4x 1/4” Mounting screws, AC power supply

All specifications correct when published, subject to E&OE.

24/30/60 frame rates also means 23.98/29.97/59.94 frame rates for all resolution

* Available in future firmware updates

*** No HDMI spec for 2K DCI

^ From supported HDMI sources such as gaming consoles and graphics cards.

^^ Optional unit (XDCA-FS7) needed for Raw output.

Opis

Rozmiar matrycy
19"
Ilość FPS (Full HD)
200/240p
Ilość FPS (4K)
50/60p
Złącza wejść wideo
HDMI + SDI
Wykorzystywane akumulatory
V-Mount
Maksymalna obsługiwana rozdzielczość
5.7K
Nośnik
SSD 2.5"
Kodeki
ProRes + ProRes RAW + DNxHD + CinemaDNG

Grenke Leasing

Oferujemy korzystny leasing dla firm !

GŁÓWNE ATUTY OFERTY:
- możliwy leasing z 0% opłaty początkowej
- finansowanie 100 % inwestycji
- decyzja w ciągu 1 dnia
- stałe raty leasingowe
- możliwość odliczenia podatku VAT od rat leasingowych oraz ujęcia ich jako koszt uzyskania przychodu

DOSTĘPNE LINIE LEASINGOWE:
- Leasing Tradycyjny (operacyjny): z opcją wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy, wg wartości ustalanej na początku umowy )1
- Leasing Nowoczesny: z możliwością wymiany sprzętu na nowszy technologicznie w ramach nowej umowy lub nabycia przedmiotu leasingu po zakończeniu minimalnego okresu umowy

WARUNKI WARTOŚCIOWE LEASINGU:
- wartość przedmiotu leasingu od 1 500 zł
- możliwość wpłaty własnej do 40% wartości przedmiotu leasingu
PROCEDURY PROCESOWANIA WNIOSKU LEASINGOWEGO:
- wypełnienie wniosku o leasing
wartość przedmiotu do 10 000 zł - link
wartość przedmiotu powyżej 10 000 zł - link

WYMAGANE DOKUMENTY ZAŁOŻYCIELSKIE FIRMY:
- Do podpisania umowy potrzebne będą dwa dokumenty tożsamości zgodnie z reprezentacją firmy. Spółki cywilne - dodatkowo umowa spółki.

MINIMALNY CZAS TRWANIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY:
- jeden rok
- w przypadku firmy działających krócej niż rok możliwość zawarcia umowy leasingowej rozpatrywana indywidualnie

UBEZPIECZENIE PRZEDMIOTU LEASINGU:
- ubezpieczenie obowiązkowe typu „all risk"
- ubezpieczyciel sugerowany przez finansującego (AXA AG) lub ubezpieczenie we własnym zakresie



Prosimy o wiadomość a prześlemy Tobie wyliczenia leasingowe.

Wyślij


Komentarze

Napisz swoją opinię

Atomos Sumo19

Atomos Sumo19 jest profesjonalnym rekorderem wideo z wielkoformatowym ekranem. Monitor wielkości 19 cali umożliwia dokładne obserwowanie kadru i kontrolę obrazu, dodatkowe funkcje jak focus peaking, zebra ułatwiają operatorowi ręczne ostrzenie oraz manualne ustawianie naświetlenia i tonów. Rekorder Atomos Sumo19 zapisuje na dyskach SSD materiał wideo w jakości 4K 12bit w RAW, z kamery Panasonic EVA1 nawet do 5.7K w ProRes RAW, 10 bitowy ProRes lub DNxHR. Wejścia sygnałowe jakie mamy do dyspozycji to SDI, HDMI oraz dodatkowe wejścia XLR audio. Rejestrator zasilany jest stacjonarnie z zasilacza lub z akumulatorów typu V-Mount. Montowany może być standardem VESA lub dzięki wielu punktom montażowym 1/4 oraz 3/8 cala za pomocą ramion i akcesoriów montażowych.

Napisz swoją opinię