Zoom H3-VR
Zoom

Zoom H3-VR | Przenośny rejestrator cyfrowy 360°

1 345,00 zł
Brutto
Kod producenta: Zoom H3-VR
EAN: 4515260019984

Produkt na zamówienie

Zoom H3-VR to specjalistyczny cyfrowy rekorder z ambisonicznym mikrofonem, zawierający zarówno rekorder jak i dekoder/enkoder, przekształcający nagrany materiał do formy przestrzennej lub VR. Stworzony do rejestracji dźwięku w zakresie 360 stopni, idealnie spisze się przy nagrywaniu wszelkiej maści dźwięków przestrzennych, ambientów, szumów, dźwięków ulic czy właśnie tworzenia dźwięku dla systemów przestrzennych, VR.

Ilość

  • Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty
  • Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty
  • W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393 W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393
  • 4 wbudowane mikrofony tworzą układ ambisoniczny, 
  • Kontrola poziomów wejścia za pomocą pojedynczego pokrętła, 
  • Wbudowany ambisoniczny dekoder z A do B, 
  • Trzy tryby nagrywania: Ambisoniczny, "Stereo Binaural" oraz "Standard Stereo",
  • Nagrania w jakości do 24-bit/96 kHz,
  • Wyjście słuchawkowe i liniowe, 
  • Funkcja poziomowania dla precyzyjnego ustawienia, 
  • Bezprzewodowa kontrola poprzez iOS za pomocą opcjonalnego adaptera Bluetooth BTA-1, 
  • Tryb interfejsu audio USB 2.0, 
  • Zasilanie przez 2 baterie AA (11 godzin pracy) lub poprzez złącze USB, 
  • Nagrywanie materiału na kartę SD do 512 GB.


Opis

Przetwarzanie dźwięku
24 bit / 96 kHz
MIDI
Nie
MADI
Nie
ADAT
Nie
DANTE
Nie

Komentarze

Napisz swoją opinię

Zoom H3-VR | Przenośny rejestrator cyfrowy 360°

Zoom H3-VR to specjalistyczny cyfrowy rekorder z ambisonicznym mikrofonem, zawierający zarówno rekorder jak i dekoder/enkoder, przekształcający nagrany materiał do formy przestrzennej lub VR. Stworzony do rejestracji dźwięku w zakresie 360 stopni, idealnie spisze się przy nagrywaniu wszelkiej maści dźwięków przestrzennych, ambientów, szumów, dźwięków ulic czy właśnie tworzenia dźwięku dla systemów przestrzennych, VR.

Napisz swoją opinię