Atomos Ninja V+ | Rekorder wideo, 8K, RAW, HDR, IPS 5", HDMI, H.265, SSD
Atomos

Atomos Ninja V+ | Rekorder wideo, 8K, RAW, HDR, IPS 5", HDMI, H.265, SSD

3 490,00 zł
Brutto
Kod producenta: ATOMNJVPL1
EAN: 814164022569

Produkt jest dostępny

Atomos Ninja V+ to pierwszy na świecie rejestrator 8K RAW HDR.

Ninja V + to kolejny etap ewolucji wielokrotnie nagradzanego Atomos Ninja, zapewniający ciągłe nagrywanie do 8Kp30 i 4Kp120 w Apple ProRes RAW, jednocześnie dziedzicząc HDR, 4Kp60 RAW i wideo, a także zwolnione tempo HDp120 od swojego młodszego brata Ninja V.

Dzięki możliwości przechwytywania w rozdzielczości 8Kp30 i 4Kp120 Ninja V + pozwala ci wyprzedzić grę i zapewnić elastyczność, aby rozwijać swój system zgodnie z wymaganiami projektów. Przyszłościowa jakość i formaty pozwalają zachować zgodność z nowymi i istniejącymi aparatami w świecie, w którym nowe aparaty są często wypuszczane, a technologia rozwija się w niesamowitym tempie.

Dostępny osobno zestaw akcesoriów Atomos 5" Accessory Kit.

Ilość

Kalkulator Grenke
  • Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty
  • Darmowa wysyłka powyżej 1000 PLN lub odbiór osobisty Darmowa wysyłka powyżej 1000 PLN lub odbiór osobisty
  • W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393 W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393



Ninja V + wykorzystuje nowy chip Atomos Silicon, AtomIC3, AtomOS 10 i niesamowitą wydajność ProRes RAW, aby zapewnić te zwiększone rozdzielczości i liczbę klatek na sekundę. Nowe formaty integrują się również bezproblemowo z osią czasu istniejących projektów ProRes RAW lub ProRes, bez ogromnych kosztów przechowywania lub przetwarzania.

Otwórz standardowe formaty z każdego aparatu
Apple ProRes to światowy standard Pro Video do przechwytywania wideo i RAW, a liczba kamer obsługujących nagrywanie RAW przez HDMI w Ninja V + stale rośnie. ProRes RAW łączy korzyści wizualne i przepływu pracy wideo RAW z niesamowitą wydajnością ProRes w czasie rzeczywistym, dając filmowcom ogromną swobodę w dostosowywaniu wyglądu ich obrazów, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla przepływów pracy HDR.

Ninja V + rejestruje również do 4Kp60 w 10-bitowym 4: 2: 2 z prawie każdego producenta aparatu, takiego jak Panasonic, Nikon, Olympus, Leica, Fujifilm, Z Cam, RED i ARRI. Opiera się również na wspaniałym przepływie pracy i wszechstronności Ninja V, która łączy wiodących światowych producentów aparatów i standardowe oprogramowanie do edycji dla naszych klientów.

Gotowy na przyszłość
Ninja V + nagra 8Kp30 ProRes RAW z bezlusterkowca Canon EOS R5 za pośrednictwem standardowego połączenia HDMI 2.0. Atomos i Canon współpracowały przez ostatnie 2 lata, aby zapewnić klientom pierwsze na świecie robienie oszałamiających obrazów 8K RAW i HDR z niesamowitą wyrazistością i szczegółowością w kompaktowym i konfigurowalnym systemie, który jest bardzo przystępny cenowo w porównaniu z innymi konfiguracjami 8K. Możliwości, które masz podczas kręcenia w 8K, to prawdziwy przełom w grze. Canon i Atomos zdemokratyzowały 8K dla mas bez kompromisów w jakości. Pojawi się później w 2021 roku z aktualizacją od firmy Canon.

Więcej mocy. Mniej wagi.
Połączenie Ninja V + z Canon R5 daje Ci potężny, ale kompaktowy zestaw aparatu 8K, który mieści się w Twoich rękach i może być elastycznie dostosowany do Twoich potrzeb. Może stać się podstawą kompaktowego zestawu kinowego lub możesz łatwo stworzyć lekką konfigurację. Canon R5 z obiektywem Cine 24 mm, Ninja V +, akumulatorem NPF i nośnikami ma mniej niż 3 kg / 7 funtów, które można łatwo przenosić za pomocą szerokiej gamy dronów powietrznych, kardanów i stabilizatorów, a także pojazdów i ramion robotów.

Rozdzielczość oznacza kreatywną elastyczność
Dzięki szerokiemu obszarowi rozdzielczości 8K opcje kreatywnego przycinania obszaru zainteresowania pozwalają na wyodrębnienie wielu zdjęć 4K z jednego kąta kamery. Pozwala to na tworzenie dodatkowych ujęć dla cutaways, aby rozbić edycję, które mają znacznie wyższą rozdzielczość niż gdyby ujęcia zostały wyodrębnione z jednego źródła 4K.

Możesz także tworzyć wiele pionowych lub kwadratowych przycięć o wysokiej rozdzielczości w interesujących Cię regionach postów w mediach społecznościowych, które można również wyświetlić w Ninja V + z przewodnikami ramek w mediach społecznościowych. Pozwala to zmaksymalizować rozdzielczość aparatu w celu uzyskania współczynnika proporcji pionowej 4K 9:16 bez konieczności rezygnacji ze sposobu nagrywania w przypadku głównego nurtu.



Stabilizuj bez kompromisów
Niesamowita rozdzielczość wideo 8K oznacza, że ​​nawet po przycięciu do obrazu w ramach procesu stabilizacji, ostateczne ujęcie prawdopodobnie nadal będzie miało rozdzielczość 4K, a nawet 6K. Oznacza to, że może zintegrować się z innymi materiałami 8K na osi czasu i nadal świetnie wyglądać.

Ostre jak brzytwa zrzuty ekranu
Zrzuty ekranu w wysokiej rozdzielczości z pełnoklatkowych kamer 8K oferują również możliwość tworzenia plansz scen dla wirtualnych etapów produkcji na małą skalę lub wykorzystania na innych platformach treści.

Nieskazitelny 4Kp120 ProRes RAW
Ninja V + umożliwia przechwytywanie treści do 4Kp120 w nieskazitelnym ProRes RAW w celu uzyskania wideo z dużą liczbą klatek na sekundę i wyjątkową jakością obrazu. Jest to świetna alternatywa dla używania wewnętrznych kodeków skompresowanych w aparacie do nagrywania z dużą liczbą klatek na sekundę, ponieważ mogą one stosować wyższe poziomy kompresji kolorów i podpróbkowania, co prowadzi do potencjalnych artefaktów lub ograniczeń edycji / oceny.

Niesamowity arsenał kodeków
Dzięki elastyczności zapewniania opcji dla plików RAW, gotowych do edycji bezstratnej plików oraz plików proxy / współdzielonych, masz możliwość skalowania potrzeb w zakresie jakości i rozmiaru pliku.

Apple ProRes RAW - obsługa 16-bitowych wyjść RAW z aparatu przez HDMI i opcjonalnie przez SDI

Apple ProRes - standardowy kodek firmy Apple, gotowy do edycji, ze skalowalnymi poziomami kompresji.

Avid DNx - standardowy, gotowy do edycji kodek dla edytorów Avid ze skalowalnymi poziomami kompresji.

H.265 (HEVC) - wysoce wydajny skompresowany kodek umożliwia tworzenie wysokiej jakości plików o niskiej przepływności i niewielkim rozmiarze do udostępniania. Możesz także tworzyć 10-bitowe materiały 4K HDR i mieć opcję `` wypalania '' LUTów, aby uzyskać ostateczny WYGLĄD piksela bez konieczności oceniania materiału filmowego.



Specyfikacja:

  • Dimensions (W x H x D mm): 151 x 91.5 x 31 mm
  • Weight: 360 g / 12.7 oz
  • Mount points: 1 x Anti rotation 1/4" / 3/8 top and bottom
  • Ambient operating temperature: Up to 40 Degrees Celsius
  • Body construction: Aluminium with ABS plastic
  • Cooling: Actively controlled fan and Heat Sink
  • Tally light: Rear and front
  • Multi-function button: Power / lock Screen
  • AtomXpansion slot: Yes
  • Input voltage: 6.2V to 16.8V
  • Operating power: 5.8-7.2v
  • Compatible batteries: NPF L series
  • Built in battery: No
  • Battery Run time (Record): 5200mAh - up to 2hrs (monitor & record 4K 60p)
  • Continuous power: Via Optional AtomX SYNC Module
  • DC in connector: Via DC Jack on Battery eliminator
  • Dtap: Via Battery Eliminator and optional DTap to DC cable
  • Touchscreen: SuperAtom IPS panel (capacitive touch)
  • Size: 5.2"
  • Resolution: 1920 x 1080
  • PPI: 427
  • Bit depth: 10Bit (8+2 FRC)
  • Backlight Type: Edge lit
  • Brightness (cdm2 / nits): 1000 +/- 10%
  • Aspect ratio: 16 : 9
  • De-interlace mode: I > P and PSF > P
  • Color Gamut: Rec.709
  • Calibration support: Atomos Calibrator with Xrite i1 Display Pro / Plus (Retail)
  • Gamma: Sony SLog / SLog2 / SLog3, Canon CLog / CLog2 / Clog3, Arri Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / LogCEI400 / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 / LogCEI1000 / LogCEI1280 / LogCEI1600, Panasonic Vlog, JVC JLog1, Red LogFilm / Log3G10 / Log3G12, FujiFilm Flog, PQ (HDR10), HLG, Nikon N-Log, Olympus OM Log, Lecia L Log
  • Gamut: Bt2020, DCI P3, PDCI p3 65 Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine / Canon Cinema / DCI P3 / DCI P3+ / BT2020 Panasonic V Gamut Arri Alexa Wide Gamut Rec709 JVC LS300 Red DragonColor / DragonColor2 / RedColor2 / RedColor3 / RedColor4 / RedWideGamut
  • 3D LUT Display: .Cube Format
  • 3D LUT Down Stream: Loop out
  • 3DLUT 50/50: Yes
  • Monitoring Modes: Native / HLG / PQ / 3D LUT
  • HDR output Conversion: Log / HDR to HLG / PQ / Dolby Vision
  • Input HDMI: 1 x HDMI (2.0) 4k p60
  • HDMI RAW: Apples ProRes RAW up to 8k
  • SDI: Optional via AtomX SDI module
  • SDI RAW: Optional Activation Key required
  • Bit Depth: 8/10Bit Video / RAW up to 12Bit
  • Video Chroma Subsampling: 420 and 422
  • HDCP copy protection: Not supported
  • Metadata HDMI: RAW - white balance, Exposure index, Shutter speed/angle, Iris F stop, ISO, Gamma, gamut
  • Metadata SDI: Optional via AtomX SDI module
  • HDMI Output: 1 x HDMI (2.0) 4k p60
  • SDI loop out: Optional Via AtomX SDI module
  • SDI Play out: Optional Via AtomX SDI module
  • Video Chroma Subsampling: 422
  • Bit Depth: 10Bit Video
  • Web Streaming USB UVC: Optional Via Connect 4k
  • Video Signal Conversion HDMI to SDI: Optional Via AtomX SDI module
  • Video Signal Conversion SDI to HDMI: Optional Via AtomX SDI module
  • Audio Quality: 24/48kHz
  • Audio Codec: PCM
  • Audio HDMI: 8ch 24Bit, input dependent
  • Audio SDI: 12ch 24Bit, input dependent
  • Analogue Audio In: 3.5mm 2ch.
  • Analogue Audio Out: 3.5mm 2ch.
  • Headphone out: 3.5mm 2ch.
  • Timecode / Sync Embedded: HDMI
  • Time of day: Yes, Time and Date
  • LTC: via 3.5mm audio Jack input (Requires post processing)
  • Wireless SYNC: Via Optional AtomX SYNC Module

Resolution and Frame Rates (Record, Monitor & Playback)

  • 8k: RAW Only up to 30p via HDMI
  • 6k: RAW Only up to 30p via HDMI
  • 5k: RAW Only up to 30p via HDMI
  • 4k DCI: 23.98/24/25/29.9/30/50/59.94/60p - HFR 100/120 via RAW over HDMI & SDI on selected cameras
  • 4k UHD: 23.98/24/25/29.9/30/50/59.94/60p
  • 2K DCI 2046 x 1080: Optional via AtomX SDI module
  • Anamorphic: 3.5k: RAW up to 60p (from supported cameras only)
  • FHD 1920 x 1080 Progressive: 23.98/24/25/29.9/30/50/59.94/60/100/120p
  • FHD 1920 x 1080 PsF: converted to P and looped out PsF
  • FHD 1920 x 1080 Interlaced: 50/59.94/60i
  • 1280 x 720p: 50/59.94/60p

Recording CODEC

  • Apple ProRes RAW: ProRes RAW, HQ (Free activation key via visit my.Atomos.com)
  • Apple ProRes: LT, 422, 422HQ
  • Avid DNxHD: DNxHD 220x,220,145,36 (Free activation key via visit my.Atomos.com)
  • Avid DNxHR: LB, SQ, HQ, HQX. (Free activation key via visit my.Atomos.com)
  • H.265: LQ,MQ,HQ in 8/10Bit, 422 and 420 Free activation key via visit my.Atomos.com)

Playback

  • Playlist: Yes, Create customer play lists from full or sub clips
  • Loop: Yes, with user customisable in / out markers
  • Apple ProRes Raw: Yes, recorded clips
  • Apple ProRes: Yes, with Linear PCM audio
  • Avid DNx: Yes, with Linear PCM audio
  • H.265: Yes, recorded clips

Recording functions

  • Pre-roll record: Yes (HD 8s, 4K 2s) - Not available in RAW
  • Timelapse: Yes

Supported media

  • Master Caddy I: Not compatible
  • SSDmini: Native Size and Fit
  • CFast II: Via Supported cards via optional SSDmini CFAST II Adaptor
  • File Naming: Unit Name - Scene/Shot/Take
  • File System: ExFAT

On screen tools

  • Waveform: Yes, 3 size / Position
  • RGB parade: Yes, 3 size / Position
  • Vector scope: Yes, 2 size / Position
  • 1 x Zoom: Yes. 1:1 Pixel mapping for 4k
  • 2 x Zoom: Yes
  • Focus peaking: Colour selected / threshold setting / colour
  • False colour: Yes, with Scale
  • Zebra: Yes, Adjustable
  • Isolate color channel: Blue Only
  • Cine Frame Guides: 2.4:1, 2.35:1, 1.9:1, 1.85:1, 4:3
  • Social Frame guides: 9:16, 1:1, 191:1, 4:5
  • Safe areas: Action and Graphic
  • Grid markers: 9 grid
  • Anamorphic desqueeze: 1.25x 1.33x , 1.5x ,1.8x ,2x
  • Display Flip: Vertical Only

Onboard Signal Processing

  • Pulldown Removal: 24/25/30pSF > 24/25/30p (2:2 pulldown)
  • 4K UHD Downscale for HD: Loop out - 4K UHD to FHD
  • DCI Crop: Loop out - 17:9 to 16:9 Crop

Remote control

  • HDMI: Auto HDMI Trigger, Supported Protocols - Canon, Sony
  • SDI: SDI trigger camera selectable
  • Serial 2.5mm Jack: LANC control and calibration via optional USB to serial cable
  • Bluetooth LE: Via optional AtomX SYNC module
  • Wireless RF: Via optional AtomX SYNC module

External Device Control

  • Serial 2.5mm Jack: Camera control for supported cameras via Optional USB to Serial Cable
  • Bluetooth LE: Via optional AtomX SYNC module to compatible devices
  • Wireless RF: Via optional AtomX SYNC module to compatible devices

Supported Applications

  • XML: Cut tag EDL in FCPX XML
  • Apple ProRes RAW: Apple FCPX, Adobe Premier, After Effects, Avid Media Composer, GrassValley Edius, Assimilate Scratch, Baselight Film Light.
  • Video Codecs: All Applications with support for Apple ProRes and Avid DNX in .MOV wrapper

What’s in the box

  • Accessories included: Ninja V +, EVA Carry case, 5" Protective Monitor sleeve, Battery eliminator, international DC power supply, 1x MasterCaddy II and QuickStart Guide
  • Optional extras: Sunhood, DC to DTap, Power Kit, HDMI Cables, USB to Serial cable, AtomX SYNC, SDI modules

Warranty

  • Standard: 1 year. Extended to 3 years on product registration.

Opis

Rozmiar matrycy
5"
Maksymalna ilość kl./s (Full HD)
120p
Maksymalna ilość kl./s (4K)
120p
Wejścia Wideo
HDMI
Wykorzystywane akumulatory
Sony NP-F
Maksymalna obsługiwana rozdzielczość na wejściu
6. 8K (8192 x 4320)
Nośnik
SSD 2.5"
Przekątna ekranu
5"