

Atomos Ninja V+ | Rekorder wideo, 8K, RAW, HDR, IPS 5", HDMI, H.265, SSD
Produkt jest dostępny
Atomos Ninja V+ to pierwszy na świecie rejestrator 8K RAW HDR.
Ninja V + to kolejny etap ewolucji wielokrotnie nagradzanego Atomos Ninja, zapewniający ciągłe nagrywanie do 8Kp30 i 4Kp120 w Apple ProRes RAW, jednocześnie dziedzicząc HDR, 4Kp60 RAW i wideo, a także zwolnione tempo HDp120 od swojego młodszego brata Ninja V.
Dzięki możliwości przechwytywania w rozdzielczości 8Kp30 i 4Kp120 Ninja V + pozwala ci wyprzedzić grę i zapewnić elastyczność, aby rozwijać swój system zgodnie z wymaganiami projektów. Przyszłościowa jakość i formaty pozwalają zachować zgodność z nowymi i istniejącymi aparatami w świecie, w którym nowe aparaty są często wypuszczane, a technologia rozwija się w niesamowitym tempie.
Dostępny osobno zestaw akcesoriów Atomos 5" Accessory Kit.
Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty
Darmowa wysyłka powyżej 1000 PLN lub odbiór osobisty
W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393
Ninja V + wykorzystuje nowy chip Atomos Silicon, AtomIC3, AtomOS 10 i niesamowitą wydajność ProRes RAW, aby zapewnić te zwiększone rozdzielczości i liczbę klatek na sekundę. Nowe formaty integrują się również bezproblemowo z osią czasu istniejących projektów ProRes RAW lub ProRes, bez ogromnych kosztów przechowywania lub przetwarzania.
Otwórz standardowe formaty z każdego aparatu
Apple ProRes to światowy standard Pro Video do przechwytywania wideo i RAW, a liczba kamer obsługujących nagrywanie RAW przez HDMI w Ninja V + stale rośnie. ProRes RAW łączy korzyści wizualne i przepływu pracy wideo RAW z niesamowitą wydajnością ProRes w czasie rzeczywistym, dając filmowcom ogromną swobodę w dostosowywaniu wyglądu ich obrazów, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla przepływów pracy HDR.
Ninja V + rejestruje również do 4Kp60 w 10-bitowym 4: 2: 2 z prawie każdego producenta aparatu, takiego jak Panasonic, Nikon, Olympus, Leica, Fujifilm, Z Cam, RED i ARRI. Opiera się również na wspaniałym przepływie pracy i wszechstronności Ninja V, która łączy wiodących światowych producentów aparatów i standardowe oprogramowanie do edycji dla naszych klientów.
Gotowy na przyszłość
Ninja V + nagra 8Kp30 ProRes RAW z bezlusterkowca Canon EOS R5 za pośrednictwem standardowego połączenia HDMI 2.0. Atomos i Canon współpracowały przez ostatnie 2 lata, aby zapewnić klientom pierwsze na świecie robienie oszałamiających obrazów 8K RAW i HDR z niesamowitą wyrazistością i szczegółowością w kompaktowym i konfigurowalnym systemie, który jest bardzo przystępny cenowo w porównaniu z innymi konfiguracjami 8K. Możliwości, które masz podczas kręcenia w 8K, to prawdziwy przełom w grze. Canon i Atomos zdemokratyzowały 8K dla mas bez kompromisów w jakości. Pojawi się później w 2021 roku z aktualizacją od firmy Canon.
Więcej mocy. Mniej wagi.
Połączenie Ninja V + z Canon R5 daje Ci potężny, ale kompaktowy zestaw aparatu 8K, który mieści się w Twoich rękach i może być elastycznie dostosowany do Twoich potrzeb. Może stać się podstawą kompaktowego zestawu kinowego lub możesz łatwo stworzyć lekką konfigurację. Canon R5 z obiektywem Cine 24 mm, Ninja V +, akumulatorem NPF i nośnikami ma mniej niż 3 kg / 7 funtów, które można łatwo przenosić za pomocą szerokiej gamy dronów powietrznych, kardanów i stabilizatorów, a także pojazdów i ramion robotów.
Rozdzielczość oznacza kreatywną elastyczność
Dzięki szerokiemu obszarowi rozdzielczości 8K opcje kreatywnego przycinania obszaru zainteresowania pozwalają na wyodrębnienie wielu zdjęć 4K z jednego kąta kamery. Pozwala to na tworzenie dodatkowych ujęć dla cutaways, aby rozbić edycję, które mają znacznie wyższą rozdzielczość niż gdyby ujęcia zostały wyodrębnione z jednego źródła 4K.
Możesz także tworzyć wiele pionowych lub kwadratowych przycięć o wysokiej rozdzielczości w interesujących Cię regionach postów w mediach społecznościowych, które można również wyświetlić w Ninja V + z przewodnikami ramek w mediach społecznościowych. Pozwala to zmaksymalizować rozdzielczość aparatu w celu uzyskania współczynnika proporcji pionowej 4K 9:16 bez konieczności rezygnacji ze sposobu nagrywania w przypadku głównego nurtu.
Stabilizuj bez kompromisów
Niesamowita rozdzielczość wideo 8K oznacza, że nawet po przycięciu do obrazu w ramach procesu stabilizacji, ostateczne ujęcie prawdopodobnie nadal będzie miało rozdzielczość 4K, a nawet 6K. Oznacza to, że może zintegrować się z innymi materiałami 8K na osi czasu i nadal świetnie wyglądać.
Ostre jak brzytwa zrzuty ekranu
Zrzuty ekranu w wysokiej rozdzielczości z pełnoklatkowych kamer 8K oferują również możliwość tworzenia plansz scen dla wirtualnych etapów produkcji na małą skalę lub wykorzystania na innych platformach treści.
Nieskazitelny 4Kp120 ProRes RAW
Ninja V + umożliwia przechwytywanie treści do 4Kp120 w nieskazitelnym ProRes RAW w celu uzyskania wideo z dużą liczbą klatek na sekundę i wyjątkową jakością obrazu. Jest to świetna alternatywa dla używania wewnętrznych kodeków skompresowanych w aparacie do nagrywania z dużą liczbą klatek na sekundę, ponieważ mogą one stosować wyższe poziomy kompresji kolorów i podpróbkowania, co prowadzi do potencjalnych artefaktów lub ograniczeń edycji / oceny.
Niesamowity arsenał kodeków
Dzięki elastyczności zapewniania opcji dla plików RAW, gotowych do edycji bezstratnej plików oraz plików proxy / współdzielonych, masz możliwość skalowania potrzeb w zakresie jakości i rozmiaru pliku.
Apple ProRes RAW - obsługa 16-bitowych wyjść RAW z aparatu przez HDMI i opcjonalnie przez SDI
Apple ProRes - standardowy kodek firmy Apple, gotowy do edycji, ze skalowalnymi poziomami kompresji.
Avid DNx - standardowy, gotowy do edycji kodek dla edytorów Avid ze skalowalnymi poziomami kompresji.
H.265 (HEVC) - wysoce wydajny skompresowany kodek umożliwia tworzenie wysokiej jakości plików o niskiej przepływności i niewielkim rozmiarze do udostępniania. Możesz także tworzyć 10-bitowe materiały 4K HDR i mieć opcję `` wypalania '' LUTów, aby uzyskać ostateczny WYGLĄD piksela bez konieczności oceniania materiału filmowego.
Specyfikacja:
- Dimensions (W x H x D mm): 151 x 91.5 x 31 mm
- Weight: 360 g / 12.7 oz
- Mount points: 1 x Anti rotation 1/4" / 3/8 top and bottom
- Ambient operating temperature: Up to 40 Degrees Celsius
- Body construction: Aluminium with ABS plastic
- Cooling: Actively controlled fan and Heat Sink
- Tally light: Rear and front
- Multi-function button: Power / lock Screen
- AtomXpansion slot: Yes
- Input voltage: 6.2V to 16.8V
- Operating power: 5.8-7.2v
- Compatible batteries: NPF L series
- Built in battery: No
- Battery Run time (Record): 5200mAh - up to 2hrs (monitor & record 4K 60p)
- Continuous power: Via Optional AtomX SYNC Module
- DC in connector: Via DC Jack on Battery eliminator
- Dtap: Via Battery Eliminator and optional DTap to DC cable
- Touchscreen: SuperAtom IPS panel (capacitive touch)
- Size: 5.2"
- Resolution: 1920 x 1080
- PPI: 427
- Bit depth: 10Bit (8+2 FRC)
- Backlight Type: Edge lit
- Brightness (cdm2 / nits): 1000 +/- 10%
- Aspect ratio: 16 : 9
- De-interlace mode: I > P and PSF > P
- Color Gamut: Rec.709
- Calibration support: Atomos Calibrator with Xrite i1 Display Pro / Plus (Retail)
- Gamma: Sony SLog / SLog2 / SLog3, Canon CLog / CLog2 / Clog3, Arri Log CEI160 / LogCEI200 / LogCEI250 / LogCEI320 / LogCEI400 / LogCEI500 / LogCEI640 / LogCEI800 / LogCEI1000 / LogCEI1280 / LogCEI1600, Panasonic Vlog, JVC JLog1, Red LogFilm / Log3G10 / Log3G12, FujiFilm Flog, PQ (HDR10), HLG, Nikon N-Log, Olympus OM Log, Lecia L Log
- Gamut: Bt2020, DCI P3, PDCI p3 65 Sony SGamut / SGamut3 / SGamut3.cine / Canon Cinema / DCI P3 / DCI P3+ / BT2020 Panasonic V Gamut Arri Alexa Wide Gamut Rec709 JVC LS300 Red DragonColor / DragonColor2 / RedColor2 / RedColor3 / RedColor4 / RedWideGamut
- 3D LUT Display: .Cube Format
- 3D LUT Down Stream: Loop out
- 3DLUT 50/50: Yes
- Monitoring Modes: Native / HLG / PQ / 3D LUT
- HDR output Conversion: Log / HDR to HLG / PQ / Dolby Vision
- Input HDMI: 1 x HDMI (2.0) 4k p60
- HDMI RAW: Apples ProRes RAW up to 8k
- SDI: Optional via AtomX SDI module
- SDI RAW: Optional Activation Key required
- Bit Depth: 8/10Bit Video / RAW up to 12Bit
- Video Chroma Subsampling: 420 and 422
- HDCP copy protection: Not supported
- Metadata HDMI: RAW - white balance, Exposure index, Shutter speed/angle, Iris F stop, ISO, Gamma, gamut
- Metadata SDI: Optional via AtomX SDI module
- HDMI Output: 1 x HDMI (2.0) 4k p60
- SDI loop out: Optional Via AtomX SDI module
- SDI Play out: Optional Via AtomX SDI module
- Video Chroma Subsampling: 422
- Bit Depth: 10Bit Video
- Web Streaming USB UVC: Optional Via Connect 4k
- Video Signal Conversion HDMI to SDI: Optional Via AtomX SDI module
- Video Signal Conversion SDI to HDMI: Optional Via AtomX SDI module
- Audio Quality: 24/48kHz
- Audio Codec: PCM
- Audio HDMI: 8ch 24Bit, input dependent
- Audio SDI: 12ch 24Bit, input dependent
- Analogue Audio In: 3.5mm 2ch.
- Analogue Audio Out: 3.5mm 2ch.
- Headphone out: 3.5mm 2ch.
- Timecode / Sync Embedded: HDMI
- Time of day: Yes, Time and Date
- LTC: via 3.5mm audio Jack input (Requires post processing)
- Wireless SYNC: Via Optional AtomX SYNC Module
Resolution and Frame Rates (Record, Monitor & Playback)
- 8k: RAW Only up to 30p via HDMI
- 6k: RAW Only up to 30p via HDMI
- 5k: RAW Only up to 30p via HDMI
- 4k DCI: 23.98/24/25/29.9/30/50/59.94/60p - HFR 100/120 via RAW over HDMI & SDI on selected cameras
- 4k UHD: 23.98/24/25/29.9/30/50/59.94/60p
- 2K DCI 2046 x 1080: Optional via AtomX SDI module
- Anamorphic: 3.5k: RAW up to 60p (from supported cameras only)
- FHD 1920 x 1080 Progressive: 23.98/24/25/29.9/30/50/59.94/60/100/120p
- FHD 1920 x 1080 PsF: converted to P and looped out PsF
- FHD 1920 x 1080 Interlaced: 50/59.94/60i
- 1280 x 720p: 50/59.94/60p
Recording CODEC
- Apple ProRes RAW: ProRes RAW, HQ (Free activation key via visit my.Atomos.com)
- Apple ProRes: LT, 422, 422HQ
- Avid DNxHD: DNxHD 220x,220,145,36 (Free activation key via visit my.Atomos.com)
- Avid DNxHR: LB, SQ, HQ, HQX. (Free activation key via visit my.Atomos.com)
- H.265: LQ,MQ,HQ in 8/10Bit, 422 and 420 Free activation key via visit my.Atomos.com)
Playback
- Playlist: Yes, Create customer play lists from full or sub clips
- Loop: Yes, with user customisable in / out markers
- Apple ProRes Raw: Yes, recorded clips
- Apple ProRes: Yes, with Linear PCM audio
- Avid DNx: Yes, with Linear PCM audio
- H.265: Yes, recorded clips
Recording functions
- Pre-roll record: Yes (HD 8s, 4K 2s) - Not available in RAW
- Timelapse: Yes
Supported media
- Master Caddy I: Not compatible
- SSDmini: Native Size and Fit
- CFast II: Via Supported cards via optional SSDmini CFAST II Adaptor
- File Naming: Unit Name - Scene/Shot/Take
- File System: ExFAT
On screen tools
- Waveform: Yes, 3 size / Position
- RGB parade: Yes, 3 size / Position
- Vector scope: Yes, 2 size / Position
- 1 x Zoom: Yes. 1:1 Pixel mapping for 4k
- 2 x Zoom: Yes
- Focus peaking: Colour selected / threshold setting / colour
- False colour: Yes, with Scale
- Zebra: Yes, Adjustable
- Isolate color channel: Blue Only
- Cine Frame Guides: 2.4:1, 2.35:1, 1.9:1, 1.85:1, 4:3
- Social Frame guides: 9:16, 1:1, 191:1, 4:5
- Safe areas: Action and Graphic
- Grid markers: 9 grid
- Anamorphic desqueeze: 1.25x 1.33x , 1.5x ,1.8x ,2x
- Display Flip: Vertical Only
Onboard Signal Processing
- Pulldown Removal: 24/25/30pSF > 24/25/30p (2:2 pulldown)
- 4K UHD Downscale for HD: Loop out - 4K UHD to FHD
- DCI Crop: Loop out - 17:9 to 16:9 Crop
Remote control
- HDMI: Auto HDMI Trigger, Supported Protocols - Canon, Sony
- SDI: SDI trigger camera selectable
- Serial 2.5mm Jack: LANC control and calibration via optional USB to serial cable
- Bluetooth LE: Via optional AtomX SYNC module
- Wireless RF: Via optional AtomX SYNC module
External Device Control
- Serial 2.5mm Jack: Camera control for supported cameras via Optional USB to Serial Cable
- Bluetooth LE: Via optional AtomX SYNC module to compatible devices
- Wireless RF: Via optional AtomX SYNC module to compatible devices
Supported Applications
- XML: Cut tag EDL in FCPX XML
- Apple ProRes RAW: Apple FCPX, Adobe Premier, After Effects, Avid Media Composer, GrassValley Edius, Assimilate Scratch, Baselight Film Light.
- Video Codecs: All Applications with support for Apple ProRes and Avid DNX in .MOV wrapper
What’s in the box
- Accessories included: Ninja V +, EVA Carry case, 5" Protective Monitor sleeve, Battery eliminator, international DC power supply, 1x MasterCaddy II and QuickStart Guide
- Optional extras: Sunhood, DC to DTap, Power Kit, HDMI Cables, USB to Serial cable, AtomX SYNC, SDI modules
Warranty
- Standard: 1 year. Extended to 3 years on product registration.
Opis
- Rozmiar matrycy
- 5"
- Maksymalna ilość kl./s (Full HD)
- 120p
- Maksymalna ilość kl./s (4K)
- 120p
- Wejścia Wideo
- HDMI
- Wykorzystywane akumulatory
- Sony NP-F
- Maksymalna obsługiwana rozdzielczość na wejściu
- 6. 8K (8192 x 4320)
- Nośnik
- SSD 2.5"
- Przekątna ekranu
- 5"