YoloLIV YoloBox
YoloLIV

YoloLIV YoloBox | 5-kanałowy streamer, enkoder, switcher, rekorder i ekran podglądowy, RTMP

5 490,00 zł
Brutto
Kod producenta: #001-
EAN: 664918139056

Produkt jest dostępny

YoloLiv Yolobox to przenośny wielokanałowy mikser wideo ze strumieniowaniem materiału do internetu z aż pięciu źródeł, do aż trzech platform naraz. Wysyłka materiału może zostać wykonana przez Wi-Fi, Ethernet lub 4G za pomocą karty SIM lub modemu na USB. Duży dotykowy wyświetlacz pozwoli na szybkie i intuicyjne skonfigurowanie urządzenia, podgląd streamowanego materiału, jak również podgląd wpiętych źródeł. YoloBox wspiera rozdzielczości 720p oraz 1080i/1080p i wysyła materiał w rozdzielczości 540p/720p/1080p za pomocą kodeku H.264. YoloBox umożliwia również wysyłkę strumienia do Youtube lub innych za pomocą własnego RTMP. Urządzenie posiada wyjście HDMI, wejście audio jack 3,5 mm i wyjście słuchawkowe.

Ilość

Kalkulator Grenke
  W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:

883 636 393, 509 004 389, sklep@daars.pl

 

Godziny otwarcia 9:00-17:00

 

Darmowa dostawa powyżej 1000 zł

Istnieje również możliwość nagrywania strumieniowanego materiału na kartę SD.

W zestawie:

  • YoloLiv YoloBox Studio,
  • Uchwyt do montażu,

Cechy:

  • Wyjątkowo prosta i intuicyjna obsługa,
  • Dotykowy ekran,
  • Żadnych dodatkowych opłat czy subskrypcji,
  • Jedno wyjście HDMI Out,
  • Do pracy i konfiguracji nie wymaga komputera PC,
  • Możliwość wysyłki materiału do sieci za pomocą Wi-Fi, Ethernet lub karty SIM (również modemu na USB),
  • Streaming 1080p bezpośrednio do trzech serwisów naraz np. Twitch, Facebook, Youtube i innych, jak również strumieniowanie przez RTMP,
  • Zimna stópka pozwalająca na wygodny montaż,
  • Wi-Fi 2.4 / 5 GHz,
  • Slot na kartę pamięci SD,
  • Możliwość pracy na wbudowanej baterii do 3 godzin, 
  • Wejście mikrofonowe 3,5 mm dla sygnału audio,
  • Wewnętrzne nagrywanie na karty SD,
  • Wyjście słuchawkowe 3,5 mm.

Specyfikacja:

  • Wejścia wideo: HDMI, USB
  • Format enkodowanego wideo: H.264
  • Format enkodowanego audio: AAC (48k)
  • Format nagrywanego wideo: MP4
  • Wejściowy format audio: 32 kHz, 44.1 kHz, 48 kHz, 16-bit
  • Wejściowy format wideo: 1080i/720p/1080p
  • Rozdzielczość nagrywanego wideo: do 1080p przy 60 FPS
  • Rozdzielczość materiału na żywo: 540p/720p/1080p
  • Slot na kartę pamięci: SD do 128 GB,
  • Wi-Fi: 2.4G/5G ze wsparciem 802.11a/b/g/n/ac
  • Sieć 4G LTE: LTE-FDD B2/4/5/7/12/13/17/25/26, LTE-TDD B41
  • Karta SIM: standardowa
  • Zasilanie i ładowanie: USB Quick Charge 3.0, typ C
  • Wbudowana bateria: 3.7 V / 5700 mAh
  • Język: uproszczony Chiński, Angielski
  • Protokół sieciowy: RTMP



Najczęściej zadawane pytania:

Pyt. 0 Jeżeli YoloBox to dla Ciebie zupełna nowość, obejrzyj kilka recenzji i prezentacji funkcji na YouTube (możesz kliknąć w łącza).

YoloBox: Kompletny Przewodnik
 https://youtu.be/Mst30TZfdEk
Co nowego w YoloBox 3.0 - Łatwiejsza transmisja na żywo z wielu aparatów
 https://youtu.be/6eH5QcBN9Hs
Co nowego w YoloBox 3.4: Kolejne ulepszenie z niesamowitymi nowymi funkcjami
 https://youtu.be/VWfRNkdddK8
Najłatwiejsza konfiguracja transmisji na żywo z wielu aparatów i przełączania między źródłami sygnału? - Recenzja YoloBox
 https://youtu.be/O3-0h1hVji0

Pyt. 1 W jaki sposób i gdzie mogę znaleźć najnowszą aktualizację?

Aktualizacja oprogramowania i firmware'u w YoloBox to najprostsza sprawa. Po wydaniu nowej aktualizacji, wszystko co musisz zrobić to włączyć YoloBoxa a otrzymasz powiadomienie o aktualizacji. Następnie wybierasz „Aktualizuj”, tak jak w przypadku aktualizacji każdej aplikacji na smartfonie. Jeżeli przegapisz to powiadomienie to wystarczy, że przejdziesz do ustawień klikając ikonę profilu w górnym prawym rogu (na stronie głównej), a powiadomienie o aktualizacji pojawi się ponownie.

Pyt. 2 YoloBox nie wykrywa mojej karty SD (nie odczytuje z niej zdjęć ani filmów), co robić?

Upewnij się, że system plików Twojej karty SD to FAT 32, a jej pojemność nie przekracza 128 GB. Zdjęcia/obrazy muszą być zapisane na karcie SD w formacie PNG, aby YoloBox je rozpoznał.
 
Najpierw upewnij się, że system plików na Twojej karcie SD jest prawidłowy (FAT32), a jeżeli nie jest to należy ją sformatować. Przygotowaliśmy krótki tutorial dla użytkowników komputerów z systemem Mac lub Windows,
 https://cutt.ly/0k9Z16v

Na wszelki wypadek, gdyby czegoś w tutorialu brakowało, w Google też można znaleźć wiele poradników jak sformatować karty SD do systemu plików FAT32 https://cutt.ly/Tk9XrSZ

Pyt. 3 Nie mogę połączyć się z Internetem za pomocą karty sim 4G, co robić?

Jest to jedno z najczęściej zadawanych nam pytań. W większości przypadków mamy tu do czynienia z błędami użytkownika.

Przed wprowadzeniem YoloBoxa na rynek przeprowadziliśmy testy z największymi operatorami telekomunikacyjnymi na naszym głównym rynku. Wszystkie karty sim działają prawidłowo, jeżeli:
●    zawierają wiadomości i rozmowy (a nie tylko plan taryfowy),
●    są prawidłowo obsługiwane i poprawnie umieszczono je w urządzeniu,
●    operatorzy działają we właściwym paśmie częstotliwości.
○    W razie potrzeby można zresetować ustawienia internetowe i skontaktować się z operatorem

Obejrzyj szczegółowy tutorial, przejdź do https://cutt.ly/vk94JmV

Pyt. 4 Czy YoloBox wspiera łączenie połączeń internetowych (ang. bonding)?

YoloBox wspiera połączenia 4G LTE, WiFi i Ethernet. Nie obsługuje jednak wewnętrznego łączenia czy agregacji połączeń internetowych.

Pyt. 5 Mój mikrofon (podłączony przez port Audio In) nie działa, co robić?

Obecnie YoloBox obsługuje wejście audio 3,5 mm ze złączem Mono TRS przeznaczone dla mikserów i mikroportów (dlatego nie będzie działał z tymi mikrofonami, które nie są zasilane bateryjnie). W przeciwieństwie do wejścia audio HDMI, port Audio In może mieć 2-7 ramek opóźnienia w transmisji dźwięku. Być może zastosujemy regulację opóźnienia dźwięku w YoloBox.
 
Pyt. 6 Mój bitrate wydaje się bardzo niski (nawet przy odpowiedniej przepustowości) - czy mogę go wyregulować?

Obecnie naszą metodą kodowania jest CQ (stała jakość). Bitrate może czasami wydawać się bardzo niski w przypadku obrazów statycznych (poniżej 2000 kbp/s), ale jakość strumieniowania powinna być w dalszym ciągu bardzo wysoka. Ta metoda kodowania sprawdza się szczególnie dobrze przy słabym połączeniu internetowym, np. na zewnątrz.

Wcześniej używaliśmy tradycyjnej metody kodowania VBR (zmienny bitrate) oraz CBR (stały bitrate). Przy projektowaniu produktu często trzeba iść na kompromis, jednak nasz zespół rozważa obecnie dodanie w przyszłej darmowej aktualizacji wszystkich trzech metod kodowania do wyboru przez użytkownika. Więcej szczegółów na temat opcji kodowania można znaleźć na stronie https://en.wikipedia.org/wiki/Variable_bitrate

Pyt. 7 Nagrałem 2-godzinne wydarzenie. Gdy sprawdziłem pliki okazało się, że nagranie zostało podzielone na 10-minutowe klipy/odcinki. Czy to normalne?

To normalne. YoloBox stosuje tę samą logikę co niektóre aparaty automatycznie zatrzymujące nagranie po pewnym czasie, aby zapobiec potencjalnemu uszkodzeniu całego wideo i chronić nagrane treści (jeśli coś miałoby się stać) poprzez podzielenie nagrania na
10-minutowe klipy/odcinki. Można je zaimportować do programu do edycji i połączyć w jeden plik bez utraty danych. Być może w przyszłej aktualizacji oprogramowania dodamy opcję ciągłego nagrywania.

Pyt. 8 Skąd będę wiedzieć, że moje urządzenie jest kompatybilne z YoloBox?

YoloBox działa z większością kamer wideo na rynku, a szczególnie dobrze współpracuje z Sony i Panasonic, JVC. Istnieje bardzo niewiele aparatów, które mogą mieć problemy z kompatybilnością (nie są bezpośrednio rozpoznawane przez YoloBox lub oferują niższą jakość wideo, np. 480P lub rozciągnięty obrazy) związku z ograniczeniem protokołu HDCP (High-bandwidth Digital Content Protection). Jest kilka sposobów na obejście tego problemu. Po pierwsze, najprostszym rozwiązaniem jest zakup rozdzielacza HDMI. Po drugie, jeśli posiadasz switcher taki jak ATEM Mini (który rozpoznaje więcej urządzeń niż YoloBox), możesz go użyć do odczytania sygnału, a następnie wyprowadzić ten sygnał do YoloBox. Ostatnim świetnym sposobem jest wejście USB.
Potrzebny będzie adapter HDMI-USB (patrz niżej).

Urządzenia, które nie są bezpośrednio kompatybilne z YoloBox (o których jak dotąd się dowiedzieliśmy)
●    Sony FS7 (99% urządzeń Sony i Panasonic działa bardzo dobrze z YoloBox)
 
●    Nikon P1000
●    Olympus EM1 mk iii

Należy również pamiętać, że jest tutaj wiele czynników, które trzeba uwzględnić. Nie wszystkie aparaty zapewniają „czysty sygnał wyjściowy”. Nie wszystkie aparaty przesyłają sygnał audio przez port HDMI. Niektóre wyłączają ekran, gdy do portu HDMI podłączone jest jakieś urządzenie. Prosimy najpierw to sprawdzić. Wkrótce opublikujemy również listę kompatybilnych urządzeń, gdy będzie ona bardziej kompletna.
Film wyjaśniający mechanizm HDCP
 https://youtu.be/5erNXTAxmOA

Pyt. 9 Jak mogę transmitować na żywo w aplikacji Zoom za pomocą YoloBox?

Istnieje różnica pomiędzy transmisją na żywo z aplikacji Zoom będącej wejściem wideo a transmisją na żywo do aplikacji Zoom jako miejsca docelowego. Komputer nie jest w stanie rozpoznać portu USB w YoloBox jako kamery internetowej, potrzebny będzie zewnętrzny adapter (HDMI na USB). Szczegóły można znaleźć w tutorialu na stronie: https://cutt.ly/7k9X583

Pyt. 10 Nie mogę transmitować na grupie na Facebooku, co robić?

Obecnie transmitować materiał wideo można tylko na grupach na Facebooku, którymi zarządzasz (jesteś administratorem). Ponadto trzeba dodać aplikację „YoloLiv” do swojej grupy na Facebooku. Obejrzyj tutoriale wyjaśniające sposób dodawania aplikacji: https://www.facebook.com/help/261149227954100

Pyt. 11 Czy z YoloBox mogę transmitować na żywo na Instagramie?

Ze względu na obecne ograniczenia klucza API Instagrama, nie ma możliwości bezpośredniego transmitowania obrazu z YoloBox lub innego urządzenia/usługi. Mamy jednak klientów, którym udało się uruchomić transmisję na Instagramie przez aplikacje firmy trzecich (np. YellowDuck).
Aplikacje te nie są w żaden sposób powiązane z Instagramem ani żadną z jego spółek stowarzyszonych lub zależnych, ani przez nie autoryzowane. Prosimy korzystać z nich na własne ryzyko.
 
Gdy/Jeżeli Instagram otworzy API, na pewno zintegrujemy z nim YoloBox, tak jak obecnie w przypadku Facebooka / YouTuba / Twitcha, abyście mogli transmitować na różnych platformach za jednym kliknięciem.

Pyt. 12 Co oznacza „Transmisja na żywo” (ang. Livestream) w menu „Dodaj źródło wideo” (ang. Add Video Source) w YoloBox?

„Transmisja na żywo” to źródło RTMP Pull. Obecnie możesz korzystać z tej funkcji tylko jeśli posiadasz innego YoloBoxa, zalogowanego na tym samym koncie, i wówczas można dodać źródła wideo pochodzące z tego drugiego YoloBoxa. Funkcja ta jest przeznaczona głównie do produkcji zdalnej.

Być może umożliwimy odbieranie linków url RTMP Pull z innych źródeł z oprogramowania OBS lub koderów sprzętowych.

Pyt 13. Czy YoloBox może nagrywać ze wszystkich źródeł wideo (nagrywanie ISO)?

Zgodnie ze stanem obecnym, YoloBox zapisuje tylko strumień wyjściowy (program). Ze względu na pewne ograniczenia sprzętowe, nasz zespół techniczny wciąż bada, czy istnieje sposób na nagrywanie z większej liczby źródeł wideo.

Pyt. 14 Czy mogę do swojego YoloBoxa podłączyć kamerę GoPro/drona?

Nie mieliśmy zbyt wiele czasu, aby to przetestować i przygotować tutoriale. Jeśli Twoja kamera GoPro/dron posiada port HDMI Out możesz go podłączyć do YoloBoxa, w przeciwnym razie prawdopodobnie będziesz potrzebował jakiegoś adaptera, lub urządzenie po prostu nie będzie mogło przesyłać obrazu na żywo z YoloBoxa. Szczegóły trzeba ustalić samodzielnie lub skonsultować z producentem drona. Należy również pamiętać, że zazwyczaj wymaga to dodatkowych ustawień preferencji w urządzeniu. Mamy nadzieję, że wkrótce będziemy mogli to przetestować i przygotować więcej tutoriali. Obejrzyj ostatnie wideo od naszego klienta (transmisja na żywo z drona z YoloBox) https://youtu.be/-UYemrffDb8
Ustawienia wyjścia GoPro na YouTube https://cutt.ly/mk3MXmT

Pyt. 15 Próbuję transmitować na żywo na YouTube po raz pierwszy, ale otrzymuję komunikat „Unable to fetch stream now details Youtube Internal Error” (Brak możliwości transmitowania na żywo na Youtube, błąd wewnętrzny). Co robię źle?

Jeżeli po raz pierwszy chcesz transmitować na żywo na tym kanale to musisz najpierw zweryfikować swoje konto YouTube. Poniżej szczegóły: https://support.google.com/youtube/answer/171664?hl=en

Pyt. 16 Czy nadal muszę mieć 1000 subskrybentów, aby transmitować na żywo na YouTube za pomocą tego urządzenia?

Nie. Nie ma progu 1000 subskrybentów do transmitowania na żywo na YouTube z YoloBox.
 
Pyt. 17 Chciałbym, aby YoloBox potrafił xxx. Czy YoloBox przyjmuje sugestie dotyczące nowych funkcji?

OCZYWIŚCIE, ŻE TAK! Dawajcie nam znać! Słuchamy i reagujemy!

Pyt. 18 Pojawił się komunikat o błędzie i nie jestem w stanie transmitować na żywo na Facebooku, „Error validating access token: Session has expired” (Błąd walidacji tokena dostępu: sesja wygasła)

Jeżeli wystąpił ten błąd, oznacza to, że Twoje konto użytkownika na Facebooku nie przeszło pomyślnie kontroli bezpieczeństwa. Wystarczy, że usuniesz konto Facebook z YoloBox i dodasz/powiążesz je ponownie. Są różne powody, dla których ten błąd się pojawia, i leżą one po stronie Facebooka.


Opis

Ilość Wejściowych Kanałów Wideo
5
Ilość wejść audio
1
Wejścia Wideo
HDMI,USB
Wejścia Audio
Mini Jack
Streaming Ethernet / USB
Tak
Skaler / Synchronizator klatek
Nie
Maksymalna Rozdzielczość Wyjściowa
2. Full HD 1080p (1920 x 1080)
Rodzaj urządzenia
Miksery Wideo