Roland M-200i
Roland

Roland M-200i | 32-kanałowy mikser cyfrowy

10 200,00 zł
Brutto
Kod producenta: M200I
Dostępność 1-2 dni

Roland M-200i to rozbudowana konsoleta audio. Cyfrowy mikser dźwięku o niewielkich gabarytach, ale ogromnych możliwościach. Obsługuje 32 kanały, a na każdym kanale dostępny jest 4-zakresowy korektor parametryczny, kompresor, bramka i procesor efektów. Możliwość zdalnego sterowania poprzez iPad. Roland M200i dzięki zmotoryzowanym tłumikom pozwala na natychmiastowe przywracanie zapisanych wcześniej ustawień co jest niezwykle przydatne, szczególnie podczas realizacji wielu różnych kombinacji np. podczas festiwali muzycznych, imprez, koncertów. Możemy wtedy dla każdego zespołu, utworu lub prezentacji przygotować wcześniej presety ustawień. Cyfrowy interfejs REAC pozwala na podpięcie stagebox'a z dodatkowymi wejściami i wyjściami audio.

Ilość

  • Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty
  • Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty
  • W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393 W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393

Główne cechy i opis:

- Mikser 32 Kanałowy ze zmotorowanymi tłumikami

- 4 Zakresowy PEQ / Comp & Gate (z Kluczowaniem) na kanał
- 8 AUX / 4 Matryce - z EQ, Dynamiką & Delay
- 8 DCA / 4 Grupy Mute
- 4 Efekty Stereo / 4 GEQ (31 Band)
- 24 Wejścia Analogowe, 12 Wyjść Analogowych i Stereo Wyjście Cyfrowe (AES/EBU)
- Rozszerzalny dzięki REAC
- Kompatybilny z Rack 19''
- Wysoce elastyczna praca niezależnie od wyboru sposobu pracy
- Wewnętrzny lub zdalny układ przedwzmacniacza sterowany jest cyfrowo dla w pełni automatycznego przywoływania ustawień


Roland M 200i Remote Control Aplikacja na iPada

Przez proste zainstalowanie dedykowanej aplikacji "M-200i Remote" możesz kontrolować wszystkie kluczowe parametry M-200i z iPada. Paski kanałów, kanałowe EQ, dynamika kanałów, wysyłki AUX, Sceny i inne funkcje stają się łatwo dostępne. Proste przeciągnięcie palcem przenosi pomiędzy kanałami. Można sprawić, by fadery były dłuższe dla precyzyjnej kontroli. Wirtualnie chwyć, ściśnij lub rozciągnij wykres EQ na dużym ekranie.

Kontroluj zdalnie z PC (Windows/Mac)
M-200i może być zdalnie kontrolowany z PC (Windows/Mac) poprzez zastosowanie dedykowanego oprogramowania M-200i RCS. Można równocześnie sterować M-200i z dwóch iPadów (zadokowanego i bezprzewodowego), z PC i samego M-200i.

Komfortowe miksowanie z 32 kanałami wejściowymi + Wyjścia Main/8AUX/4Matrix
Pomimo kompaktowych rozmiarów, M-200i zapewnia komfortową możliwość miksowania 32 wejść. Wyjście odpowiada pełnej specyfikacji Main (LR) / 8 AUX / 4 Matrix, dla wsparcia różnorodnych zastosowań miksera. Każde z wbudowanych 24 analogowych wejść, 40x40 kanałów na porcie REAC, wyjścia efektów i rejestrator na pamięci USB  mogą być przypisane do 32 kanałów.

Wszystkie kanały wejściowe wyposażono w dwa procesory dynamiki i 4-zakresowy parametryczny EQ.
Bramka/expander, kompresor i 4-zakresowy parametryczny EQ dostępne są na wszystkich 32 kanałach. Podstawa dobrego miksu zaczyna się od dobrego przetwarzania kanałowego, które M-200i zapewnia. Wyjście Main/8AUX/4Matrix, wszystkie mogą być wyposażone w kompresor, 4-zakresowy parametryczny EQ, limiter, a także delay.

24x12 Analogowe I/O, które można łatwo rozszerzać z REAC.
16 wejść mic/line, 8 wejść line, 2 główne wyjścia, i 10 przypisywanych wyjść umieszczono w kompaktowej obudowie miksera. Podłącz Digital Snake do portu REAC dla rozszerzenia liczby wejść i wyjść. Na pokładzie znajduje się też cyfrowe wyjście stereo (AES/EBU) dla bezpośredniego podłączania cyfrowych urządzeń, a także dwa wyjścia słuchawkowe dla wieloosobowego monitorowania.

Wysokiej jakości konstrukcja układu dyskretnego przedwzmacniacza. Błyskawiczne zapisywanie/przywoływanie wszystkich parametrów.
16 wejść wyposażono w przedwzmacniacz mikrofonowy o konstrukcji dyskretnej. W pełni cyfrowa kontrola umożliwia błyskawiczne zachowywanie i przywoływanie wszystkich parametrów jak input gain, padding, a także phantom power. Zewnętrznie podłączony Digital Snake jest w pełni kontrolowany zdalnie.

Wyposażony w cztery uniwersalne procesory multi-efektów. Nie ma potrzeby stosowania zewnętrznego osprzętu.
Cztery procesory multiefektowe mogą być łatwo zapięte na dowolnym kanale, szynie AUX, szynie matrix i na wyjściu głównym. Typ efektu może być wybrany z piętnastu rodzajów procesorów zawierających reverb i delay, a także trzy rodzaje Roland "Vintage Effects", które są uwielbiane przez realizatorów na całym świecie. Zawarto także cztery 31-zakresowe graficzne EQ, które są konieczne przy zastosowaniach live. Zastosowane razem z linią opóźniającą na szynie wyjściowej, zapewniają możliwość szczegółowego dostosowania dźwięku w konsoli Roland M200 i. Na koncertach wymagających bardziej wyrafinowanej korekcji dźwięku, cztery dodatkowe 31-zakresowe graficzne EQ mogą być wybrane z czterech multiefektów.

REAC
Dzięki REAC można łatwo zintegrować prosty zestaw do wielokanałowego nagrywania z wysoką jakością z M-200i. Podłącz port sieciowy w komputerze kablem Cat5e/6 do portu REAC i nagrywaj bezpośrednio do 40 kanałów na programie DAW "Cakewalk SONAR Producer". Możesz edytować i miksować materiał niezwłocznie po nagrywaniu. Przy podłączeniu 48-śladowego rejestratora/odtwarzacza R-1000, dostępne jest środowisko do pełnego odtwarzania i nagrywania, idealne dla wirtualnych prób, treningów i rejestracji na żywo. W ten sposób można zbudować w pełni zintegrowany system odtwarzania i nagrywania bez używania komputera. Zastosuj jednostkę S-MADI jako interfejs do urządzeń bazujących na MADI lub do zastosowań broadcastingowych.

MIDI, V-LINK

Panel tylny wyposażono w złącza MIDI do transmisji i odbioru danych z urządzeń zewnętrznych razem ze złączem RS-232C dla zintegrowania z panelami ściennymi i innymi rodzajami sterowania zdalnego. Złącza MIDI wspiera V-LINK, umożliwiając linkowanie ze sprzętem wideo Roland. Kiedy podłączone jest urządzenia takie jak mikser wideo Roland V-40HD, obrazy video mogą być zsynchronizowane z głośnością dowolnego kanału  - prawdziwa konfiguracja gdzie audio podąża za video.

Kanały/Busy
Ilość Kanałów: 32
Ilość Busów: MAIN L/R, 8 AUX, 4 MATRIX
 
Ilość Wejść/Wyjść
Wejścia: 24 (64 przy zastosowaniu opcjonalnych urządzeń REAC)
Wyjścia: 14 (Max 54 portów przy zastosowaniu opcjonalnych urządzeń REAC)
 
Przetwarzanie Sygnału
Konwersja AD/DA: 24 bit
Próbkowanie: 48.0 kHz lub 44.1 kHz
 
Latencja Konsoli
2.0 mS (typ.) *1
* Całkowita latencja sygnału audio z wejść do wyjść konsolety M-200i.
* Próbkowanie: 48.0 kHz bez efektów insertowych
 
Latencja sieciowa
2.5 mS (typ.) *1
* Całkowita latencja sygnału audio z wejść S-1608 do wyjść poprzez port REAC w M-200i.
* Próbkowanie: 48.0 kHz * Efekty: Bez efektów insertowych

Wejścia/Wyjścia/Inne
Wejścia INPUT (1 do 16): XLR-3-31 (zbalansowane, zasilanie phantom)
Wejścia INPUT (17 do 22): 1/4 cala typ Phone (zbalansowane)
Wejścia INPUT (23 do 24): RCA typ Phono
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 6): XLR-3-32 (zbalansowane)
ASSIGNABLE OUTPUT (7 do 10): 1/4 cala typ Phone (zbalansowane)
MAIN OUTPUT (L, R): XLR-3-32 (zbalansowane)
PHONES:  Stereo 1/4 cala typ phone, Miniature phone type
AES/EBU OUT: Typu Optycznego
REAC: RJ-45 EtherCon
RS-232C: 9-pin D-sub
MIDI (OUT/THRU, IN): 5-pinów typu DIN
USB MEMORY: USB Typ A
Port USB WLAN ADAPTOR: USB Typ A
USB COMPUTER: USB Typ B
LAN: RJ45
DOC CABLE: 10-pinów mini DIN
DOC CABLE: 10-pinów mini DIN
DC IN
Terminal uziemienia
* XLR : 1 GND, 2 HOT, 3: COLD
* Zasilanie Phantom: DC+48V (nieobciążone maksimum), 14mA (maksymalne obciążenie, Wszystkie wejścia typu XLR)

Nominalny Poziom Wejściowy (Zmienny)
INPUT (1 do 16): -65 do +4 dBu
INPUT (17 do 24): -28 do +4 dBu
 
Impedancja Wejściowa
INPUT (1 do 16): 14 k omów
INPUT (17 do 24): 10 k omów
 
Maksymalny poziom Wejściowy bez przesterowania
INPUT (1 do 24): +22dBu (1 kHz, obciążenie 20 k omów, typ.)
 
Nominalny Poziom Wyjściowy
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): +4 dBu (Impedancja obciążenia:
10 k omów, typ.)
MAIN OUTPUT (L, R): +4 dBu (Impedancja obciążenia: 10 k omów, typ.)
 
Impedancja Wyjściowa
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): 600 omów (typ.)
MAIN OUTPUT (L, R): 600 omów (typ.)
PHONES: 49 omów (typ.)
 
Rekomendowana Impedancja Obciążenia
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): 10 k omów lub więcej
MAIN OUTPUT (L, R): 10 k omów lub więcej
PHONES: 40 omów lub więcej
 
Poziom Wyjściowy bez przesterowania
ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10): +22 dBu (1 kHz, obciążenie 10 k omów, typ.)
MAIN OUTPUT (1 do 10): +22 dBu (1 kHz, obciążenie 10 k omów, typ.)
PHONES: 150 mW + 150 mW (1 kHz, obciążenie 40 omów, typ.)
 
Poziom Szumu Rezydualnego (IHF-A, typ.)
-88 dBu (Wszystkie fadery: Min)
-80 dBu (Fader Main: Unity, Fadery Kanałów: Unity tylko jeden kanał INPUT1, Preamp sens: Min)
-61 dBu (Fader Main: Unity, Fadery Kanałów: Unity tylko jeden kanał INPUT1, Preamp sens: Max)
* Wejście terminowane 150 omów
* Złącze Wyjściowe: ASSIGNABLE OUTPUT (1 do 10), MAIN OUTPUT (L, R)
* Próbkowanie: 48.0 kHz lub 44.1 kHz

Wyświetlacz 

Graficzny LCD 132 x 64 punktów z podświetleniem


Zakres temperatur roboczych

+5 do +40 stopni Celsjusza

Wymiary i waga

491 mm x 490 mm x 198 mm; 9.8 kg


Opis

Ilość kanałów wejściowych
32
Wbudowany procesor efektów
Tak

Grenke Leasing

Oferujemy korzystny leasing dla firm !

GŁÓWNE ATUTY OFERTY:
- możliwy leasing z 0% opłaty początkowej
- finansowanie 100 % inwestycji
- decyzja w ciągu 1 dnia
- stałe raty leasingowe
- możliwość odliczenia podatku VAT od rat leasingowych oraz ujęcia ich jako koszt uzyskania przychodu

DOSTĘPNE LINIE LEASINGOWE:
- Leasing Tradycyjny (operacyjny): z opcją wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy, wg wartości ustalanej na początku umowy )1
- Leasing Nowoczesny: z możliwością wymiany sprzętu na nowszy technologicznie w ramach nowej umowy lub nabycia przedmiotu leasingu po zakończeniu minimalnego okresu umowy

WARUNKI WARTOŚCIOWE LEASINGU:
- wartość przedmiotu leasingu od 1 500 zł
- możliwość wpłaty własnej do 40% wartości przedmiotu leasingu
PROCEDURY PROCESOWANIA WNIOSKU LEASINGOWEGO:
- wypełnienie wniosku o leasing
wartość przedmiotu do 10 000 zł - link
wartość przedmiotu powyżej 10 000 zł - link

WYMAGANE DOKUMENTY ZAŁOŻYCIELSKIE FIRMY:
- Do podpisania umowy potrzebne będą dwa dokumenty tożsamości zgodnie z reprezentacją firmy. Spółki cywilne - dodatkowo umowa spółki.

MINIMALNY CZAS TRWANIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY:
- jeden rok
- w przypadku firmy działających krócej niż rok możliwość zawarcia umowy leasingowej rozpatrywana indywidualnie

UBEZPIECZENIE PRZEDMIOTU LEASINGU:
- ubezpieczenie obowiązkowe typu „all risk"
- ubezpieczyciel sugerowany przez finansującego (AXA AG) lub ubezpieczenie we własnym zakresie



Prosimy o wiadomość a prześlemy Tobie wyliczenia leasingowe.

Wyślij


Komentarze

Oceń 

2019-02-05

rol

znałem rolanda z mikserów wideo i zostałem pozytywnie zaskoczony ich mikserem audio
brak zastrzeżeń!

Napisz swoją opinię

Roland M-200i | 32-kanałowy mikser cyfrowy

Roland M-200i to rozbudowana konsoleta audio. Cyfrowy mikser dźwięku o niewielkich gabarytach, ale ogromnych możliwościach. Obsługuje 32 kanały, a na każdym kanale dostępny jest 4-zakresowy korektor parametryczny, kompresor, bramka i procesor efektów. Możliwość zdalnego sterowania poprzez iPad. Roland M200i dzięki zmotoryzowanym tłumikom pozwala na natychmiastowe przywracanie zapisanych wcześniej ustawień co jest niezwykle przydatne, szczególnie podczas realizacji wielu różnych kombinacji np. podczas festiwali muzycznych, imprez, koncertów. Możemy wtedy dla każdego zespołu, utworu lub prezentacji przygotować wcześniej presety ustawień. Cyfrowy interfejs REAC pozwala na podpięcie stagebox'a z dodatkowymi wejściami i wyjściami audio.

Napisz swoją opinię