RME FireFace UFX II
RME

RME FireFace UFX II | Interfejs audio USB 30x30, 24-bit/192 kHz, ADAT, MIDI + Sony MDR-7506 Gratis!

7 449,00 zł
Brutto
Kod producenta: RME FIREFACE UFX II
Dostępny w sprzedaży

RME FireFace UFX II to profesjonalny interfejs audio USB zapewniający mnogość funkcji oraz standardów połączeń. Oferuje wewnętrzne przetwarzanie w jakości 24 bit 192kHz, transmitując 30 kanałów wejściowych i 30 wyjściowych. RME FireFace UFX II posiada wbudowane cztery przedwzmacniacze mikrofonowe ze złączami combo XLR/TRS i zasilaniem Phantom 48V. Dodatkowe osiem wejść liniowych Jack TRS, wejścia cyfrowe AES/EBU XLR oraz dwa ADAT ze złączem optycznym Toslink. Dwa wejścia MIDI, złącza BNC dla Word Clock. Zewnętrzny pilot ARC USB pozwala na zdalną kontrolę interfejsu. Funkcja TotalMix pozwala na nieograniczone łączenie i miksowanie ścieżek. Dostępna jest również w formie aplikacji na iPada.

Ilość

  • Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty
  • Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty
  • W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393 W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393

Promocja do wyczerpania zapasów! Sony MDR-7506 GRATIS!


Wyjątkowy i znakomity interfejs Fireface UFX II umożliwia transfer analogowych i cyfrowych danych audio z niemal dowolnego źródła bezpośrednio do komputera.

Niezwykle elastyczny i kompatybilny, wyposażony w DURec (opcja bezpośredniej rejestracji przez USB), a także osprzęt i legendarne sterowniki RME o najniższej latencji, Fireface UFX II posiada bogaty zestaw funkcji, które zainteresują użytkowników pracujących zarówno w wysokiej klasy studiach domowych, jak i w profesjonalnych studiach nagrań. Obsługujący 60 kanałów audio (30 wejść i 30 wyjść), częstotliwości próbkowania do 192 kHz, umożliwiający dużą elastyczność dzięki połączeniu przez USB nowy Fireface UFX II jest idealnym rozwiązaniem do nagrywania, miksowania i monitoringu dźwięków w praktycznie każdych warunkach.

Interfejs jest niezwykle uniwersalny więc łatwo można go zintegrować z dowolnym systemem produkcyjnym. Standardem w Fireface UFX II są złącza analogowe, ADAT, AES, SPDIF oraz USB 2. Równie imponująca jest liczba kanałów obsługiwanych przez urządzenie: 12 analogowych, 16 ADAT i 2 AES z 30 wejściami i 30 wyjściami. Ponadto dzięki połączeniu USB 2 nowy Fireface UFX II można obsługiwać za pomocą opcjonalnego pilota RME ARC USB (Advanced Remote Control USB).

RME Fireface UFX II wyposażono w nowe, najwyższej klasy konwertery AC/CA i zoptymalizowane analogowe układy Wejść/Wyjść o lepszych parametrach SNR oraz THD, zapewniające nieskazitelne, krystalicznie czyste i przejrzyste brzmienie. Nowy tor mikrofonowy bez tłumika o maksymalnym poziomie wejściowym +18 dBu i zakresie wzmocnienia 75 dB umożliwia bezproblemową pracę w nawet najbardziej wymagających warunkach. Co więcej, nowe nisko-impedancyjne wyjścia słuchawkowe o dużej mocy (2 Ω) i maksymalnym poziomie wyjściowym +19 dBu zapewniają wystarczającą moc i poziom głośności dla większości słuchawek o wysokiej lub niskiej impedancji.

Poprawiony DURec (bezpośrednie nagrywanie na USB)
Na przednim panelu Fireface UFX II dostępna jest funkcja DURec do bezpośredniego nagrywania przez USB. Teraz obsługiwana przez układy drugiej generacji o zwiększonej funkcjonalność i kompatybilności – co zapewnia większą niezawodność nawet przy korzystaniu z wolniejszych lub pofragmentowanych pamięci USB.

Zdalne sterowanie pilotem ARC USB
Pilot ARC USB podłączany jest do komputera przez USB i komunikuje się bezpośrednio z TotalMix FX. Kontroler posiada 15 dowolnie przypisywanych, podświetlanych przycisków, pokrętło enkodera, a także wejście TS do podłączenia przełącznika nożnego. ARC USB to pilot do zdalnej kontroli Fireface UFX II poprzez MIDI USB 1.1. Urządzenie działa w klasie UAC 1 więc jest kompatybilne z systemami Windows i Mac OS X. Po podłączeniu pilota do systemu operacyjnego TotalMix FX automatycznie wykrywa ARC USB i komunikuje się z nim za pomocą prostych komend MIDI umożliwiających zdalną kontrolę UFX II.

TotalMix FX
Umożliwia nieograniczone łączenie i miksowanie sygnałów w interfejsach audio marki RME. Unikalna funkcja tworzenia tylu niezależnych submiksów ile jest dostępnych kanałów wyjściowych sprawia, że jest to najbardziej uniwersalny i wszechstronny mikser tego typu. Razem z obsługiwanym sprzętem TotalMix FX tworzy kompletny system efektowy, zwiększający wygodę pracy z całym torem nagraniowym i umożliwiający rezygnację z wprowadzających opóźnienia rozwiązań programowych.

Przetwornik analogowo-cyfrowy, wejścia liniowe 1-8, panel tylny:

  • Rozdzielczość AC: 24 bity,
  • SNR (odstęp sygnał-szum): 113 dB RMS nieważone, 116 dBA,
  • Pasmo przetwarzania przy 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz – 20.8 kHz,
  • Pasmo przetwarzania przy 96 kHz, -0.5 dB: 3 Hz – 45.8 kHz,
  • Pasmo przetwarzania przy 192 kHz, -1 dB: 2 Hz – 92 kHz,
  • Zniekształcenia THD: < -110 dB, < 0.00032 %,
  • Poziom THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %,
  • Separacja kanałów: > 110 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy: +19 dBu,
  • Wejścia: 6.3 mm TRS jack, symetryzowane elektronicznie,
  • Impedancja wejściowa: 8 kOm niesymetrycznie, 12 kOm symetrycznie,
  • Czułość wejściowa przełączana: Lo Gain, +4 dBu,
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain: +19 dBu,
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu,
  • Regulacja wzmocnienia: od 0 do +12 dB,
  • Minimalny poziom dla 0 dBFS: +1 dBu, -1.2 dBV.

Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni: Tak samo jak dla AC, tylko:

  • Wejście: XLR, symetryzowane elektronicznie,
  • Impedancja wejściowa: 3.4 kOm,
  • SNR (odstęp sygnał-szum): 115 dB RMS nieważone, 118 dBA,
  • Zakres wzmocnienia Gain: 75 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy, Gain 0 dB: +18 dBu,
  • Maksymalny poziom wejściowy, Gain 75 dB: -57 dBu,
  • Wskaźniki, CLIP LED: 0 dBFS • SIG LED: -60 dBFS.


Wejścia instrumentalne 9-12, panel przedni: Tak samo jak dla AC, tylko:

  • Wejście: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne,
  • Impedancja wejściowa: 1 MOm,
  • SNR (odstęp sygnał-szum): 114 dB RMS nieważone, 118 dBA,
  • Zakres wzmocnienia: 42 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy, Gain 8 dB: +21 dBu,
  • Maksymalny poziom wejściowy, Gain 50 dB: -21 dBu.


Przetwornik cyfrowo-analogowy, wyjścia liniowe 3-8, panel tylny:

  • Rozdzielczość: 24 bity,
  • Zakres dynamiki (DR): 115 dB RMS nieważone, 118 dBA,
  • Pasmo przetwarzania przy 44.1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz,
  • Pasmo przetwarzania przy 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz,
  • Pasmo przetwarzania przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 89 kHz,
  • Zniekształcenia THD: < -110 dB, < 0.00032 %,
  • Poziom THD+N: < -104 dB, < 0.00063 %,
  • Separacja kanałów: > 110 dB,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu,
  • Wyjścia: 6.3 mm TRS jack, symetryzowane przez serwo,
  • Impedancja wyjściowa: 75 Om niesymetrycznie, 150 Om symetrycznie,
  • Poziom wyjściowy przełączany: Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV,
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu,
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu,
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV


CA – Wyjście Stereo Monitor XLR (1-2): Tak samo jak dla CA, tylko:

  • Wyjście: XLR, symetryczne
  • Poziom wyjściowy przełączany: 24 dBu, Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy 24 dBu: +24 dBu
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV


CA – Wyjścia Stereo Monitor słuchawkowe (9-12): Tak samo jak dla CA, tylko:

  • Wyjście: 2 x 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne,
  • Maksymalny poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High: +19 dBu,
  • Maksymalny poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low: +2 dBV,
  • Impedancja wyjściowa: 2 Om,
  • Maksymalna moc dla kanału przy obciążeniu 32 Om, 0.1% THD: 210 mW (2.6 Vrms, +10.5 dBu).


MIDI

  • 2 x MIDI wejście/wyjście na złączach DIN 5-pinowych,
  • Galwanicznie rozdzielone optoizolatorem,
  • Tryb Hi-speed: czas reakcji i jitter typowo poniżej 1 ms,
  • Separacja 128 bit FIFO dla wejścia i wyjścia.


Sekcja cyfrowa:

  • Zegary: Wewnętrzny, ADAT, AES, MADI, word clock,
  • Układ z niskim jitterem: < 1 ns w trybie PLL, wszystkie wejścia,
  • Zegar wewnętrzny: jitter 800 ps, losowa szerokość widma,
  • Tłumienie jittera dla zegarów zewn.: > 30 dB (2.4 kHz),
  • Efektywny wpływ jittera zegara na konwersję AC i CA: bliski zera,
  • PLL zapewnia zerowe straty, nawet dla jittera ponad 100 ns,
  • Cyfrowy Bitclock PLL dla bezproblemowego działania ADAT varispeed,
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz.


Wejścia cyfrowe

AES/EBU:

  • 1 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992,
  • Stopień wejściowy wysokiej czułości (< 0.3 Vpp),
  • Kompatybilność z SPDIF (IEC 60958),
  • Akceptuje  format konsumencki i profesjonalny,
  • Zakres blokowania (Lock range): 27 kHz – 200 kHz,
  • Jitter przy synchronizacji do sygnału wejściowego: < 1 ns,
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2.4 kHz).


Optyczne ADAT:

  • 2 x TOSLINK, format zgodny ze specyfikacją Alesis,
  • Standard: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz,
  • Double Speed (S/MUX): 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz,
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz,
  • Bitclock PLL zapewnia perfekcyjną synchronizację nawet w trybie varispeed,
  • Zakres blokowania (Lock range): 31.5 kHz – 50 kHz,
  • Poziom jittera przy synchronizacji do sygnału wejściowego: < 1.


Optyczne SPDIF (ADAT2):

  • 1 x optyczne, zgodne z IEC 60958,
  • Akceptuje formaty konsumencki i profesjonalny,
  • Zakres blokowania (Lock range): 27 kHz – 200 kHz,
  • Poziom jittera przy synchronizacji do sygnału wejściowego: < 1 ns,
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2.4 kHz).


Word Clock

  • BNC,
  • Wersja 75 Om przełączane,
  • Automatyczna detekcja prędkości Double/Quad Speed i wewnętrzna konwersja do Single Speed,
  • SteadyClock gwarantuje super niską synchronizację jittera nawet przy działaniu w trybie varispeed,
  • Bez wpływu ze strony DC-offset w ramach sieci,
  • Układ adaptacji sygnału: odświeżanie sygnału przez auto-centrowanie i histerezę,
  • Ochrona anty-przepięciowa,
  • Zakres poziomu: 1.0 Vpp – 5.6 Vpp,
  • Zakres blokowania: 27 kHz – 200 kHz,
  • Poziom jittera przy synchronizacji do sygnału wejściowego: < 1 ns,
  • Tłumienie jittera: > 30 dB (2.4 kHz).


Wyjścia cyfrowe

AES/EBU

  • XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodnie z AES3-1992,
  • Poziom wyjściowy: profesjonalny 4.5 Vpp, konsumencki 2.6 Vpp,
  • Format profesjonalny zgodny z AES3-1992 poprawka 4,
  • Format konsumencki (SPDIF) zgodny z IEC 60958,
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz – 200 kHz.

ADAT:

  • 2 x TOSLINK,
  • Standard: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz,
  • Double Speed (S/MUX): 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz,
  • Quad Speed (S/MUX4): 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz.


SPDIF optyczny (ADAT2):

  • Format Consumer (SPDIF) zgodny z IEC 60958,
  • Próbkowanie 28 kHz do 200 kHz.


Word Clock:

  • BNC,
  • Maks. napięcie wyjściowe: 5 Vpp,
  • Napięcie wyjściowe przy 75 Om: 4.0 Vpp,
  • Impedancja wyjściowa: 10 Om,
  • Zakres częstotliwości: 27 kHz – 200 kHz.


Informacje ogólne:

  • Zasilanie: Zasilacz wewnętrzny przełączany, 100 – 240 V AC, 36 W,
  • Pobór mocy w stanie bezczynności: 19 W,
  • Typowy pobór mocy: 22-25 W,
  • Wymiary z uchwytami do racka (szer. x wys. x gł.): 483 x 44 x 210 mm (19″ x 1.73″ x 8.5″),
  • Wymiary bez uchwytów do racka (szer. x wys. x gł.): 440 x 44 x 210 mm (17.3″ x 1.73″ x 8.3″),
  • Pełna głębokość: 240 mm (9.4”),
  • Waga: 3 kg,
  • Zakres temperatur: +5° do +50° C,
  • Wilgotność względna: < 75%, bez kondensacji.

Opis

Przetwarzanie dźwięku
24 bit / 192 kHz
Ilość kanałów I/O
30 x 30
MIDI
Tak
MADI
Nie
ADAT
Tak
DANTE
Nie
Ilość kanałów wejścia
od 16 do 31

Grenke Leasing

Oferujemy korzystny leasing dla firm !

GŁÓWNE ATUTY OFERTY:
- możliwy leasing z 0% opłaty początkowej
- finansowanie 100 % inwestycji
- decyzja w ciągu 1 dnia
- stałe raty leasingowe
- możliwość odliczenia podatku VAT od rat leasingowych oraz ujęcia ich jako koszt uzyskania przychodu

DOSTĘPNE LINIE LEASINGOWE:
- Leasing Tradycyjny (operacyjny): z opcją wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy, wg wartości ustalanej na początku umowy )1
- Leasing Nowoczesny: z możliwością wymiany sprzętu na nowszy technologicznie w ramach nowej umowy lub nabycia przedmiotu leasingu po zakończeniu minimalnego okresu umowy

WARUNKI WARTOŚCIOWE LEASINGU:
- wartość przedmiotu leasingu od 1 500 zł
- możliwość wpłaty własnej do 40% wartości przedmiotu leasingu
PROCEDURY PROCESOWANIA WNIOSKU LEASINGOWEGO:
- wypełnienie wniosku o leasing
wartość przedmiotu do 10 000 zł - link
wartość przedmiotu powyżej 10 000 zł - link

WYMAGANE DOKUMENTY ZAŁOŻYCIELSKIE FIRMY:
- Do podpisania umowy potrzebne będą dwa dokumenty tożsamości zgodnie z reprezentacją firmy. Spółki cywilne - dodatkowo umowa spółki.

MINIMALNY CZAS TRWANIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY:
- jeden rok
- w przypadku firmy działających krócej niż rok możliwość zawarcia umowy leasingowej rozpatrywana indywidualnie

UBEZPIECZENIE PRZEDMIOTU LEASINGU:
- ubezpieczenie obowiązkowe typu „all risk"
- ubezpieczyciel sugerowany przez finansującego (AXA AG) lub ubezpieczenie we własnym zakresie



Prosimy o wiadomość a prześlemy Tobie wyliczenia leasingowe.

Wyślij


Komentarze

Napisz swoją opinię

RME FireFace UFX II | Interfejs audio USB 30x30, 24-bit/192 kHz, ADAT, MIDI + Sony MDR-7506 Gratis!

RME FireFace UFX II to profesjonalny interfejs audio USB zapewniający mnogość funkcji oraz standardów połączeń. Oferuje wewnętrzne przetwarzanie w jakości 24 bit 192kHz, transmitując 30 kanałów wejściowych i 30 wyjściowych. RME FireFace UFX II posiada wbudowane cztery przedwzmacniacze mikrofonowe ze złączami combo XLR/TRS i zasilaniem Phantom 48V. Dodatkowe osiem wejść liniowych Jack TRS, wejścia cyfrowe AES/EBU XLR oraz dwa ADAT ze złączem optycznym Toslink. Dwa wejścia MIDI, złącza BNC dla Word Clock. Zewnętrzny pilot ARC USB pozwala na zdalną kontrolę interfejsu. Funkcja TotalMix pozwala na nieograniczone łączenie i miksowanie ścieżek. Dostępna jest również w formie aplikacji na iPada.

Napisz swoją opinię