RME FireFace UCX
RME

RME FireFace UCX | Interfejs audio FireWire/USB 18x18, 24-bit/192 kHz, ADAT, S/PDIF, MIDI

4 899,00 zł
Brutto
Kod producenta: RME FIREFACE UCX
Dostępność 1-2 dni

RME FireFace UCX to nieduży, profesjonalny interfejs audio, wyposażony w wiele standardów połączeń i funkcji. Łączy się on z komputerami Windows, Mac oraz Linux za pomocą interfejsów USB lub FireWire. Łączna ilość kanałów przekazywanych wejściowo wynosi 18. RME FireFace UCX posiada wbudowane dwa przedwzmacniacze mikrofonowo-instrumentalne z wejściami combo XLR/TRS oraz dodatkowe wejścia liniowe Jack TRS. Posiada również cyfrowe wejście i wyjście ADAT o złączu optycznym, poprzez które możemy się łączyć z innymi kartami dźwiękowymi oraz podłączać dodatkowe przedwzmacniacze. Interfejs posiada również złącza SPDIF o gniazdach RCA. Dodatkowo mamy do dyspozycji funkcję Word Clock. RME FireFace UCX oferuje wewnętrzne przetwarzanie z jakością 24 bit 192kHz.

Ilość

  • Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty
  • Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty
  • W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393 W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393
  • Niskolatencyjne przetworniki klasy masteringowej o wybitnych charakterystykach,
  • Dwa przedwzmacniacze mikrofonowe o technologii pochodzącej z bestsellerowych, najwyższej klasy urządzeń RME Micstasy i UFX, z funkcją AutoSet, zabezpieczającą przed przesterowaniem,
  • Świeżo opracowany system audio Hammerfall, który pozwala na połączenie przez USB i FireWire z maksymalną wydajnością i przy ultra-niskim opóźnieniu, a legendarne sterowniki RME zapewniają stabilność pracy przy korzystaniu z obu protokołów transmisji,
  • TotalMix FX z kompletnym blokiem DSP z Fireface UFX i wszystkimi efektami działającymi z próbkowaniem do 192 kHz,
  • Kontroler monitoringowy: połączenie imponującej funkcjonalności zestawu narzędzi monitorujących z TotalMix FX i dołączonego zewnętrznego kontrolera RME,
  • DIGICheck – unikalne narzędzie RME do pomiarów i analizy dla komputerów PC z Windows oraz Mac,
  • Współpraca z kontrolerem RME ARC [Advanced Remote Control], technologia aktywnego zmniejszania jittera, obsługa profesjonalnego poziomu referencyjnego, funkcjonalne działanie w trybie samodzielnym, praca w pełnym trybie 192 kHz i szybkie porty MIDI hi-speed,
  • Co istotne: Fireface UCX to pierwszy profesjonalny interfejs audio, który działa w trybie sterowników Class Compliant, co pozawala podłączyć go do iPad’a Apple i nagrywać oraz odtwarzać dźwięki w trybie 8 kanałowym z pełnym zestawem profesjonalnych wyjść i wejść!


Wejścia/wyjścia analogowe

  • UCX posiada 8 analogowych wejść/wyjść w bardzo wygodnej konfiguracji.
  • 8 Wejść. Na panelu tylnym: 4 symetryczne złącza TRS. Na panelu przednim: 2 wejścia combo XLR z przedwzmacniaczami mikrofonowo/ liniowymi [wzmocnienie 65 dB] i 2 wejścia liniowo/instrumentalne Hi-Z na złączach TRS.
  • 8 Wyjść. Na panelu tylnym: 6 wyjść symetrycznych na złączach TRS. Na panelu przednim: Jedno dodatkowe wyjście słuchawkowe stereo – złącze TRS [kanały 7/8] Wysokiej mocy wyjście słuchawkowe zapewnia duży poziom głośności nawet przy użyciu słuchawek o wysokiej impedancji.


Jakość dźwięku.

Interfejs wyposażony jest w nowe przetworniki A/D i D/A najwyższej klasy, pozwalające na pracę z próbkowaniem do 192 kHz dla wszystkich wejść i wyjść. Jakość konwersji AD/DA przebija wybitne charakterystyki techniczne modelu Fireface UC/400 imponującym zakresem dynamiki uzyskanym na poziomie 114 dBA, zarówno przy nagrywaniu i odtwarzaniu sygnału. Zaawansowana architektura przetwarzania wielobitowego gwarantuje wyjątkowo wysokie wartości odstępu sygnału od szumu i niski poziom zniekształceń THD wzdłuż całego spektrum sygnału analogowego. Zgodnie z filozofią produktów i najlepszą tradycją RME przetworniki i przedwzmacniacze w UCX, nie mają „własnego brzmienia”. Niczego nie dodają, ani nie ujmują, po prostu przechwytują oryginalny sygnał, taki, jaki jest.
Najwyższa technologia RME SteadyClock służy do efektywnej redukcji jittera i jest ostatnim etapem przetwarzania AD/ DA, nawet przy synchronizacji do zewnętrznego urządzenia cyfrowego

Profesjonalna kontrola poziomów.

Świetny konwerter wymaga odpowiednich poziomów studyjnych, aby idealnie dopasować sygnał do innych analogowych urządzeń bez utraty dynamiki. Jak wszystkie urządzenia RME tak i UCX obsługuje sygnały na profesjonalnym poziomie studyjnym: -10 dBV, +4 dBu, Lo / HiGain. Programowo regulowane poziomy referencyjne, dyskretnie realizowane w domenie analogowej, zapewniają najwyższą dokładność i dynamikę.

    Wejścia 3 – 8: -10 dBV, +4 dBu i Lo Gain [regulowane w dwóch grupach – kanały 3/4 i 5 do 8],
    Wyjścia 1 – 8: -10 dBV, +4 dBu i Hi Gain [regulowane w dwóch grupach – kanały 1 do 6 i 7/8].

Wszystkie wyjścia można wykorzystać do monitoringu bezpośredniego ASIO [Direct Monitoring].

UCX posiada dwa wysokiej klasy przedwzmacniacze mikrofonowo-instrumentalne ulokowane na panelu przednim.
Podobnie jak w słynnym modelu UFX, w obu preampach wykorzystano technologię z RME Micstasy, czyli wysokiej jakości preampu o najlepszych parametrach dźwiękowych do profesjonalnych zastosowań, takich jak nagrania muzyki klasycznej i akustycznej. Wyjątkowy układ przedwzmacniacza wyróżnia się nadzwyczaj niskim poziomem zniekształceń, doskonałym współczynnikiem odstępu sygnału od szumu i idealnie płaską charakterystyką. Jest to rozwiązanie gwarantujące wierną transmisję przekazu i wzmocnienie dla dowolnego źródła dźwięku, sygnałów scenicznych o wysokim natężeniu, typowych sygnałów studyjnych, na niskim poziomie bądź instrumentów wysoko-impedancyjnych lub sygnałów z mikrofonów dynamicznych, pojemnościowych i wstęgowych.

Dwa wejścia TRS na panelu przednim mogą być zamiennie wykorzystane jako wejścia Hi-Z. Można bezpośrednio podłączyć do nich dwie gitary lub inne instrumenty – nie trzeba korzystać z dodatkowych urządzeń.

AutoSet. Unikalną funkcją UCX jest AutoSet, funkcja dostępna dotąd jedynie w przedwzmacniaczach Micstasy i interfejsie UFX. Zazwyczaj w celu ochrony układu wejściowego A/D przed przesterowaniem wykorzystuje się limiter. Jednak przetwarzanie analogowe nie tylko zaniżyłoby doskonałe parametry techniczne przedwzmacniaczy UCX, ale też wpływało na oryginalny sygnał.

Cyfrowe wejścia i wyjścia

  • SPDIF: UCX posiada koaksjalne wejścia i wyjścia SPDIF działające z próbkowaniem do 192 kHz.
  • ADAT: Wejście i wyjście ADAT [8 kanałów na port] pozwalają zwiększyć o kolejne 8, obok kanałów analogowych, liczbę dostępnych kanałów. Można ich użyć do podłączenia 8-kanałowego przetwornika AD/ DA, konsolety bądź procesora efektów. Wejścia i wyjścia ADAT mogą pracować w trybie próbkowania do 192 kHz [S/MUX4]. Zewnętrzny przetwornik w rodzaju ADI-8, pozwala na wykorzystanie w UCX 16 analogowych wejść i wyjść, 12 o parametrach próbkowania 96 kHz, oraz 10 przy 192 kHz.
  • SPDIF: Wszechstronność UCX dodatkowo zwiększa to, że wejścia i wyjścia ADAT można przełączyć do formatu optycznego SPDIF.


Word Clock i MIDI

Wejście i wyjście wordclock [złącza BNC] oraz dwa wejścia i wyjścia MIDI na przyłączanym kablu uzupełniają listę dostępnych wejść i wyjść i czynią z Fireface UCX profesjonalny system dźwiękowy o wszechstronnych możliwościach.

Tryb Class Compliant
Fireface UCX to pierwszy, w pełni profesjonalny interfejs audio, który może pracować w trybie sterowników Class Compliant. Tryb Class Compliant to standard, obsługiwany przez systemy operacyjne Windows, Mac OSX i Linux. Nie potrzeba żadnych specjalnych sterowników, urządzenie zostanie od razu wykryte po włączeniu trybu CC przyciskiem na panelu przednim.

Konwersja analogowo-cyfrowa wejścia liniowe 5-8 na tylnym panelu:

  • Rozdzielczość A/C: 24 bity,
  • Stosunek sygnału do szumu [SNR]: 110 dB RMS nieważony, 113 dBA,
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 44,1 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 20,6 kHz,
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 96 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 45,3 kHz,
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 192 kHz, 1 dB: 5 Hz – 90 kHz,
  • THD: <-105 dB, < 0.0005 %,
  • THD+N: <-98 dB, <0,0012%,
  • Separacja kanałów: >110 dB,
  • Maksymalny poziom wejściowy: +19 dBu,
  • Wejścia: jack TRS 6,3 mm, symetryzowane elektronicznie,
  • Impedancja wejść: 10 kiloomów,
  • Czułość wejściowa przełączana pomiędzy Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV,
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS Lo Gain: +19 dBu,
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu,
  • Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV.


Wejścia liniowe 3-4 na panelu przednim: Jak A/C, tylko:

  • Maksymalny poziom wejściowy, Lo Gain 0 dB: Line +19 dBu, Inst +13 dBu,
  • Maksymalny poziom wejściowy, -10 dBV, Gain 12 dB: Line -7.5 dBu, Inst -13.5 dBu,
  • Poziom zadziałania LED CLIP: 0 dBFS,
  • Poziom zadziałania LED SIG: -60 dBFS.


Wejścia mikrofonowo-liniowe 1-2 na panelu przednim: Jak liniowe wejścia A/C 5-8, tylko:

  • Złącza: Neutrik XLR/TRS combo, symetryzowane elektronicznie,
  • Impedancja wejściowa: XLR 2 kiloomy, TRS 8 kiloomów symetrycznie,
  • Low Roll Off -0,5 dB: 18 Hz, -1 dB: 12 Hz,
  • Zakres regulacji wzmocnienia: 0 dB, +10 do +65 dBu,
  • Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 0 dB: +10 dBu,
  • Maksymalny poziom wejściowy XLR, wzmocnienie 65 dB: -55 dBu,
  • Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 0 dB: +21 dBu,
  • Maksymalny poziom wejściowy TRS, wzmocnienie 65 dB: -44 dBu,
  • Poziom zadziałania LED CLIP: 0 dBFS,
  • Poziom zadziałania LED SIG: -60 dBFS,


Konwersja cyfrowo analogowa, wyjścia liniowe 4-6 na panelu tylnym:

  • Rozdzielczość: 24 bity,
  • Zakres dynamiki: 111 dB, 113 dBA przy 44,1 kHz [bez wyciszenia],
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 44,1 kHz, -0,1 dB: 8 Hz – 20,4 kHz,
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 96 kHz, -0,5 dB: 6 Hz – 45 kHz,
  • Odpowiedź częstotliwościowa przy 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 90 kHz,
  • THD: <-100 dB, <0,001%,
  • THD+N: <-96 dB, <0,0015%,
  • Separacja kanałów: >110 dB,
  • Maksymalny poziom wyjściowy: +19 dBu,
  • Wyjścia: jack TRS 6,3 mm, symetryzowane przy użyciu serwo,
  • Impedancja wyjściowa: 75 omów,
  • Poziom wyjściowy przełączalny Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV,
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu,
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu,
  • Poziom wyjściowy dla 0 dBFS przy -10 dBV: +2 dBV.


Konwersja cyfrowo-analogowa, wyjścia Phones 7/8 na panelu przednim: Jak wyjścia C/A, tylko:

  • Złącza: jack TRS 6,3 mm, niesymetryczne,
  • Impedancja wyjściowa: 30 omów.


MIDI

  • 2 x MIDI we/wy przez przewód rozdzielający z dwoma 5-pinowymi gniazdami DIN,
  • Izolacja galwaniczna przez optoizolator wejściowy,
  • Tryb hi-speed: jitter i czas reakcji typowo poniżej 1 ms,
  • Oddzielne 128-bitowe kolejki FIFO dla wejścia i wyjścia.


Część cyfrowa

  • Sygnał zegarowy: Internal, ADAT In, SPDIF In, Word Clock In.,
  • Low Jitter Design: <1 ns w trybie PLL, wszystkie wejścia,
  • Zegar wewnętrzny: jitter 800 ps, Random Spread Spectrum,
  • Ograniczenie jitteru zegara zewnętrznego: >30 dB [2,4 kHz],
  • Efektywny wpływ jitteru na konwersję A/C i C/A: niemal zerowy,
  • PLL zapewnia zerowy dropout nawet przy jitterze ponad 100 ns,
  • Digital Bitclock PLL dla bezproblemowego działania portu ADAT ze zmienną prędkością,
  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 28 kHz do 200 kHz.

Wejście optyczne ADAT:

  • 1 x TOSLINK,
  • Standard: osiem 24-bitowych kanałów, maksymalnie 48 kHz,
  • Podwójna prędkość [S/MUX]: cztery 24-bitowe kanały, 96 kHz,
  • Poczwórna prędkość [S/MUX4]: dwa 24-bitowe kanały, 192 kHz,
  • Bitclock PLL gwarantuje doskonałą synchronizację nawet przy zmiennych prędkościach,
  • Lock Range: 31,5 – 50 kHz,
  • Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym: <1 ns,
  • Ograniczanie jitteru: >30 dB [2,4 kHz].

Wejście AES/EBU – SPDIF:

  • 1 x RCA 1 x optyczne, zgodnie z IEC 60958,
  • Stopień wejściowy o wysokiej czułości [<0,3 Vpp],
  • Akceptuje format konsumencki i profesjonalny, z ignorowaniem zabezpieczenia przed kopiowaniem,
  • Lock Range: 27 – 200 kHz,
  • Jitter przy synchronizacji z sygnałem wejściowym: <1 ns,
  • Ograniczanie jitteru: >30 dB [2,4 kHz]

Wyjście ADAT:

  • 1 x TOSLINK,
  • Standard: osiem 24-bitowych kanałów, maksymalnie 48 kHz,
  • Podwójna prędkość [S/MUX]: cztery 24-bitowe kanały, 96 kHz,
  • Poczwórna prędkość [S/MUX4]: dwa 24-bitowe kanały, 192 kHz.


Wyjście AES/ABU – SPDIF:

  • 1 x RCA 1 x optyczne, zgodnie z IEC 60958,
  • Poziom wyjściowy profesjonalny 1,4 Vpp, konsumencki 0,7 Vpp,
  • Format profesjonalny zgodny z AES3-1992, Amendment 4,
  • Format konsumencki [SPDIF] zgodny z IEC 60958,
  • Tryb Single Wire, częstotliwość próbkowania 28 kHz do 200 kHz.

Parametry ogólne:

  • Zasilanie: Zasilacz zewnętrzny,
  • Typowe zużycie energii: 13 watów,
  • Natężenie prądu przy zasilaniu napięciem 12 wolt: 910 mA [11 watów],
  • Wymiary z uchwytami do raka (szer. x wys. x gł.): 265 x 44 x 165 mm,
  • Wymiary bez uchwytów do raka (szer. x wys. x gł.): 218 x 44 x 155 mm,
  • Masa: 1,5 kg.
  • Zakres temperatur: +5° do +50° C,
  • Wilgotność względna: <75%, bez kondensacji,

Opis

Przetwarzanie dźwięku
24 bit / 192 kHz
Ilość kanałów I/O
18 x 18
MIDI
Tak
MADI
Nie
ADAT
Tak
DANTE
Nie
Ilość kanałów wejścia
od 16 do 31

Grenke Leasing

Oferujemy korzystny leasing dla firm !

GŁÓWNE ATUTY OFERTY:
- możliwy leasing z 0% opłaty początkowej
- finansowanie 100 % inwestycji
- decyzja w ciągu 1 dnia
- stałe raty leasingowe
- możliwość odliczenia podatku VAT od rat leasingowych oraz ujęcia ich jako koszt uzyskania przychodu

DOSTĘPNE LINIE LEASINGOWE:
- Leasing Tradycyjny (operacyjny): z opcją wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy, wg wartości ustalanej na początku umowy )1
- Leasing Nowoczesny: z możliwością wymiany sprzętu na nowszy technologicznie w ramach nowej umowy lub nabycia przedmiotu leasingu po zakończeniu minimalnego okresu umowy

WARUNKI WARTOŚCIOWE LEASINGU:
- wartość przedmiotu leasingu od 1 500 zł
- możliwość wpłaty własnej do 40% wartości przedmiotu leasingu
PROCEDURY PROCESOWANIA WNIOSKU LEASINGOWEGO:
- wypełnienie wniosku o leasing
wartość przedmiotu do 10 000 zł - link
wartość przedmiotu powyżej 10 000 zł - link

WYMAGANE DOKUMENTY ZAŁOŻYCIELSKIE FIRMY:
- Do podpisania umowy potrzebne będą dwa dokumenty tożsamości zgodnie z reprezentacją firmy. Spółki cywilne - dodatkowo umowa spółki.

MINIMALNY CZAS TRWANIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY:
- jeden rok
- w przypadku firmy działających krócej niż rok możliwość zawarcia umowy leasingowej rozpatrywana indywidualnie

UBEZPIECZENIE PRZEDMIOTU LEASINGU:
- ubezpieczenie obowiązkowe typu „all risk"
- ubezpieczyciel sugerowany przez finansującego (AXA AG) lub ubezpieczenie we własnym zakresie



Prosimy o wiadomość a prześlemy Tobie wyliczenia leasingowe.

Wyślij


Komentarze

Napisz swoją opinię

RME FireFace UCX | Interfejs audio FireWire/USB 18x18, 24-bit/192 kHz, ADAT, S/PDIF, MIDI

RME FireFace UCX to nieduży, profesjonalny interfejs audio, wyposażony w wiele standardów połączeń i funkcji. Łączy się on z komputerami Windows, Mac oraz Linux za pomocą interfejsów USB lub FireWire. Łączna ilość kanałów przekazywanych wejściowo wynosi 18. RME FireFace UCX posiada wbudowane dwa przedwzmacniacze mikrofonowo-instrumentalne z wejściami combo XLR/TRS oraz dodatkowe wejścia liniowe Jack TRS. Posiada również cyfrowe wejście i wyjście ADAT o złączu optycznym, poprzez które możemy się łączyć z innymi kartami dźwiękowymi oraz podłączać dodatkowe przedwzmacniacze. Interfejs posiada również złącza SPDIF o gniazdach RCA. Dodatkowo mamy do dyspozycji funkcję Word Clock. RME FireFace UCX oferuje wewnętrzne przetwarzanie z jakością 24 bit 192kHz.

Napisz swoją opinię