RME FireFace 802
RME

RME FireFace 802

5 500,00 zł
Brutto
Dostępny w sprzedaży:

RME FireFace 802 jest profesjonalnym, studyjnym, najwyższej klasy interfejsem audio USB/FireWire. Pracuje z jakością 24 bit 192kHz, obsługuje łącznie do 30 kanałów wejściowych i wyjściowych audio. Wyposażony w wiele dodatkowych funkcji, które spotkać można w światowej klasy studiach nagrań. RME FireFace 802 oferuje wbudowane cztery przedwzmacniacze mikrofonowo/instrumentalne ze złączami combo XLR/TRS. Osiem wejść i wyjść liniowych audio Jack TRS. Dwa wyjścia monitorowe dla słuchawek/linii. Dodatkowo komplet złącz cyfrowych. Dwa wejścia i wyjścia ADAT ze złączami optycznymi Toslink. Wejście i wyjście AES/EBU XLR. Synchronizację Word Clock, interfejs MIDI. Całość zamknięto w solidnej obudowie rack wielkości 1U.

Ilość

  • Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty Przy zamówieniach z większą ilością sztuk oferujemy rabaty
  • Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty Darmowa wysyłka kurierem od 400 PLN lub odbiór osobisty
  • W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393 W razie wątpliwości prosimy o kontakt: 883 636 393

Fireface 802 to nowy interfejs RME, będący kolejną wersją cieszącego się niezwykłą renomą, legendarnego modelu Fireface 800. Dostępne 60 kanałów audio, high-endowe przedwzmacniacze mikrofonowe, referencyjne konwertery, pełna sekcja efektów i praca w trybie do 192 kHz stanowią podstawę dla jeszcze większej ilości funkcji, takich jak ultraniska latencja przy pracy przez USB lub FireWire i legendarne, niezwykle stabilne sterowniki RME. Aktywna redukcja jittera, indywidualna zmiana poziomów referencyjnych dla wszystkich wejść i wyjść, pełna funkcjonalność w trybie samodzielnym, unikalny zestaw wskaźników i analizatorów RME DIGICheck i te same funkcje dla komputerów Windows i Mac.
TotalMix FX, czyli najwyższej klasy cyfrowy mikser i router sygnałowy RME, z dwoma potężnymi układami DSP i zintegrowanymi modułami korekcji, dynamiki, efektami Reverb/Echo dla sygnałów do 192 kHz, i zintegrowany kontroler odsłuchu.

Zawrotny zestaw funkcji obejmuje także opcjonalny tryb Class Compliant i obsługę TotalMix FX dla iPad’a, czyli aplikacji RME pozwalającą w całości sterować 802 z poziomu iPada, bez konieczności podłączania komputera. W tej, łatwej w obsłudze aplikacji dostępne są wskaźniki poziomów wszystkich 90 kanałów i szyn efektowych, widoki różnych ustawień oraz pełna obsługa wszystkich funkcji.

Wejścia i Wyjścia
Fireface 802 obsługuje 60 kanałów audio: 30 kanałów wejściowych i 30 wyjściowych.
Wszystkich torów wejścia i wyjścia można używać w tym samym czasie. Na osobnych 30 ścieżkach można nagrywać sygnały z maksymalnie 12 kanałów analogowych i 18 kanałów cyfrowych.

Analogowe wejścia i wyjścia
W Fireface 802 dostępnych jest 12 wejść i 12 wyjść analogowych.
12 Wejść. Z tyłu: 8 symetrycznych wejść na złączach TRS na tylnym panelu, z przodu: 4 wejścia XLR z przedwzmacniaczami mikrofonowo/instrumentalnymi.
12 Wyjść. Na panelu tylnym: 8 symetrycznych wyjść na złączach TRS. Na panelu przednim: Dwa wyjścia słuchawkowe TRS stereo zapewniające głośny sygnał nawet w słuchawkach o wysokiej impedancji [tory 9/10 i 11/12].

Jakość dźwięku
Tak samo jak inne urządzenia RME, Fireface 802 oparto na doskonałym układzie analogowym połączonym z najnowszą technologią w dziedzinie przetwarzania cyfrowego. Cechą wszystkich symetrycznych wejść/wyjść TRS i XLR, a także obu wyjść słuchawkowych jest wybitnie niski poziom szumów i zniekształceń. Zgodnie z najlepszą tradycją i filozofią produktów RME przetworniki i przedwzmacniacze nie mają „swojego brzmienia”, nie dodają ani nie usuwają nic z sygnału źródłowego przenosząc go w postaci pierwotnej.
Wyposażone w najnowsze, nisko-latencyjne konwertery A/C i C/A wszystkie wejścia i wyjścia przetwarzają sygnał z częstotliwością próbkowania do 192 kHz, oferując przy odtwarzaniu dynamikę na poziomie 118 dBA – nawet dla dwóch wyjść słuchawkowych. Dzięki specjalnej technologii wyjścia słuchawkowe dostarczają sygnał o wysokim poziomie, nieważne czy korzystamy ze słuchawek o wysokiej czy niskiej impedancji.
Oprócz efektywnej redukcji jittera najnowsza technologia RME SteadyClock zapewnia najwyższej jakości konwersję sygnałów AC/CA, nawet przy synchronizacji do zewnętrznego urządzenia cyfrowego.
Dla każdego wejścia i wyjścia można indywidualnie ustawić jeden z następujących poziomów używanych w profesjonalnych studiach: -10 dBV, +4 dBu, HiGain [odpowiadają +2 dBV, +13 dBu i +19 dBu na pełnej skali cyfrowej]. Wszystkie wyjścia można wykorzystać do bezpośredniego monitoringu ASIO [ASIO Direct Monitoring].

Przedwzmacniacze mikrofonowo–instrumentalne
Interfejs 802 wyposażono w cztery przezroczyste brzmieniowo przedwzmacniacze z przetwornikami zapewniającymi niską latencję.
W roli przedwzmacniaczy mikrofonowych i instrumentalnych w 802 zastosowano klasyczny, hi-endowy preamp OctaMic II, który spełnia najwyższe wymagania dźwiękowe i jest został zaprojektowany z myślą o profesjonalnych zastosowaniach, takich jak nagrania koncertów muzyki klasycznej. Symetryczny układ przedwzmacniacza imponuje ekstremalnie niskim poziomem zniekształceń, doskonałym współczynnikiem odstępu sygnału od szumu i idealnie płaską charakterystyką przetwarzania. Takie rozwiązanie daje gwarancję wiernego przekazu i wzmocnienia wszelkiego rodzaju dźwięków, czy chodzi o sygnał ze sceny o wysokim natężeniu, czy typowe sygnały studyjne na niższym poziomie, z instrumentów o wysokiej impedancji bądź z mikrofonów dynamicznych, pojemnościowych i wstęgowych.
Poziom wzmocnienia regulowany za pomocą potencjometrów na przednim panelu można ustawić indywidualnie dla każdego z przedwzmacniaczy do wartości 60 dB i w zakresie 54 dB.

Z przodu interfejsu znajdują się cztery wejścia na symetrycznych złączach combo XLR/TS, działające też jako wejścia Hi-Z. Bezpośrednio można podłączyć do nich cztery gitary lub inne instrumenty – nie potrzeba do tego dodatkowego sprzętu.
Dla każdego kanału dostępne jest zasilanie fantomowe 48 V, można też przełączyć wejście do trybu instrumentalnego. Kontrolę aktualnych ustawień interfejsu ułatwiają diody LED sygnalizujące aktywność sygnału, poziom szczytowy [clip], włączone zasilanie fantomowe i aktywne wejście TS.
Fireface 802 to wszechstronne urządzenie, którego funkcje zgodnie z tradycją RME można poszerzyć o dodatkowe elementy systemu dźwiękowego. Do podłączenia dodatkowych przedwzmacniaczy lub większej ilości wejść analogowych służą podwójne wejścia/wyjścia optyczne ADAT umieszczone z tyłu interfejsu.

Cyfrowe wejścia i wyjścia
AES/EBU: Fireface 802 wyposażono w jedno profesjonalne wejście/wyjście AES/EBU obsługujące sygnał do 192 kHz.
ADAT: Dwa 8-kanałowe wejścia/wyjścia ADAT umożliwiają podłączenie dwóch dodatkowych konwerterów AC/CA lub urządzeń efektowych i konsolet mikserskich. Oba wejścia/wyjścia ADAT obsługują sygnały o rozdzielczości próbkowania do 192 kHz [S/MUX4]. Jak w przypadku AES/EBU, 16 kanałów ADAT dostępnych jest razem z torami analogowymi. Przy zastosowaniu zewnętrznych konwerterów w rodzaju ADI-8 QS, w Fireface 802 można uzyskać 28 analogowych wejść i wyjść, 20 przy próbkowaniu 96 kHz i 16 dla 192 kHz.
SPDIF: Drugie wejście/wyjście ADAT działa też jako optyczne wejście/wyjście SPDIF, co zwiększa wszechstronność interfejsu.
Word Clock i MIDI: Wejście i wyjście word clock [złącze BNC] z przełączaną charakterystyką i wejście/wyjście MIDI uzupełniające listę złączy, czynią z Fireface 802 profesjonalny system audio o wszechstronnych możliwościach zastosowania.

Odsłuch pod kontrolą
Fireface 802 to nie tylko doskonały, biurkowy kontroler poziomów odsłuchu – urządzenie świetnie sprawdza się też jako przełącznik monitorów i przełącznik źródła z funkcją talkback, w każdym współczesnym studiu, gdzie używa się komputera do miksowania dźwięków. Ponieważ 802 działa jako, zazwyczaj stosowany dodatkowo, kontroler odsłuchów, interfejs pozwala zachować oryginalne brzmienie materiału, gdyż wyjścia sprzętowe połączone są bezpośrednio z monitorami studyjnymi.

Monitoring sygnału
Dowolny ze sprzętowych torów wyjściowych można skierować do wyjścia głównego lub słuchawkowego. Funkcje Talkback, Listenback, Mono, Dim, Recall i External Input zadziałają wówczas automatycznie, tak jak powinny, na przypisanych wyjściach.

ARC – zaawansowana kontrola zdalna
802 posiada złącze dla opcjonalnego zdalnego kontrolera [Advanced Remote Control],  którym można bezpośrednio sterować parametrami Volume, DIM, Store, Recall, Mono, Talkback, External Input i innymi. Przyciski sterownika można także przeprogramować przypisując do nich indywidualne komendy.

Więcej funkcji:

SteadyClock
Unikalna technologia redukcji jittera gwarantuje niezmiennie perfekcyjną jakość dźwięku, dzięki czemu urządzenie jest zupełnie niezależne od jakości zewnętrznych sygnałów zegara. Z racji wydajnej redukcji jittera, konwertery pracują niezależnie od jakości zewnętrznego sygnału zegara, zupełnie tak, jakby pracowały cały czas zgodnie z zegarem wewnętrznym – a to daje gwarancję brzmienia nieskazitelnej jakości!
SteadyClock pozwala na niezależne sterowanie częstotliwością próbkowania przez Fireface 802.

ICC
Funkcja Intelligent Clock Control [ICC] nie tylko pokazuje wszystkie wartości zegara, ale także pamięta ostatnie działające ustawienie częstotliwości próbkowania na wypadek błędu w sygnale ze źródła zewnętrznego. Inne cieszące się renomą funkcje RME takie jak SyncCheck pozwalają na szybkie wykrycie problemów z zegarem.

DIGICheck
W ramach Fireface 802 użytkownik otrzymuje unikalny zestaw narzędzi RME do pomiarów i analizy sygnałów cyfrowych audio. DIGICheck posiada wielośladowy rejestrator, oblicza poziomy szczytowy i RMS na drodze sprzętowej, analizuje i wyświetla obraz sygnału na wiele sposobów, w stereo, w trybie wielokanałowym, wszystkie kanały, surround, spektralnie i jeszcze więcej.

Obsługiwane sterowniki
• Windows 8 / 7 / Vista / XP SP2 [32 i 64 bity],
• Apple Mac OS X 10.6 lub wyższy [Core Audio].

Sterowniki Windows i Mac OS X są identyczne w kwestiach funkcjonalności, o ile pozwalają na to możliwości danej platformy.

Dane techniczne:


AC - konwersja analog-cyfra, wejścia liniowe 1-8, panel tylny

        Rozdzielczość: 24 bity,
        Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 113 dB RMS nieważone, 116 dBA,
        Pasmo przenoszenia przy 44.1 kHz, -0.1 dB: 5 Hz – 20.8 kHz,
        Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45.8 kHz,
        Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 92 kHz,
        Zniekształcenia THD: < -110 dB, < 0.00032 %,
        Zniekształcenia THD + N: < -104 dB, < 0.00063 %,
        Separacja kanałowa: > 110 dB,
        Wejścia: 6.3 mm TRS jack, elektronicznie symetryzowane,
        Czułość wejściowa: 8 kOhm niesymetrycznie, 12 kOhm symetrycznie,
        Czułość wejściowa przełączana do ust. Lo Gain, +4 dBu, -10 dBV,
        Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy Lo Gain: +19 dBu,
        Poziom wejściowy dla 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu.

Wejścia mikrofonowe 9-12, panel przedni

    Jak AC, oprócz:

        Wejścia: XLR, symetryzowane elektronicznie,
        Impedancja wejściowa: 3.4 kOhm,
        Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 116 dBA,
        Zakres wzmocnienia: 54 dB,
        Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +10 dBu.

Wejścia instrumentalne 9-12, umieszczone z przodu

    Jak AC, oprócz:

        Wejścia: 6.3 mm TS jack, niesymetryczne,
        Impedancja wejściowa: 800 kOhm,
        Odstęp sygnału od szumu [SNR]: 112 dB RMS nieważone, 115 dBA,
        Maksymalny poziom wejściowy, wzmocnienie +6 dB: +21 dBu.

CA - konwersja cyfra-analog, wyjścia liniowe 1-8, panel tylny

        Dynamika: 115 dB RMS nieważone, 118 dBA,
        Pasmo przenoszenia dla 44,1 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 20.8 kHz,
        Pasmo przenoszenia dla 96 kHz, -0.5 dB: 5 Hz – 45 kHz,
        Pasmo przenoszenia dla 192 kHz, -1 dB: 5 Hz – 89 kHz,
        Zniekształcenia THD: -104 dB, < 0.00032 %,
        Zniekształcenia THD + N: -100 dB, < 0.00063 %,
        Separacja kanałowa: > 110 dB,
        Wyjście: 6.3 mm TRS jack, serwo-symetryzowane,
        Impedancja wyjściowa: 75 Ω,
        Poziom wyjściowy z ust. Hi Gain, +4 dBu, -10 dBV,
        Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy Hi Gain: +19 dBu,
        Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy +4 dBu: +13 dBu,
        Poziom wyjściowy na 0 dBFS przy -10 dBu: +2 dBV.

CA – wyjścia słuchawkowe stereo [9-12]

    Jak CA, oprócz:

        Rodzaj wejść: 6.3 mm TRS stereo jack, niesymetryczne,
        Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, High: +16.8 dBu,
        Poziom wyjściowy dla 0 dBFS, Low: +2 dBV,
        Impedancja wyjściowa: 30 Ω.

AES/EBU

        2 x XLR, symetryzowane transformatorowo, izolowane galwanicznie, zgodne z AES3-1992.

ADAT Optyczne

        2 x TOSLINK I/O, format zgodny ze specyfikacją firmy Alesis,
        Standard: 2 x 8 kanałów 24 bity, do 48 kHz,
        Podwójna prędkość [S/MUX]: 2 x 4 kanały 24 bity 96 kHz,
        Poczwórna prędkość [S/MUX4]: 2 x 2 kanały 24 bity 192 kHz,
        Poczwórnej prędkości Windows USB: 1 x 2 kanały 24 bity 192 kHz.

SPDIF optyczne [przez ADAT2]

        1 x optyczne, zgodne z IEC 60958.

Word Clock

        BNC, zmienne ustawienie.

Opis

Ilość wejść audio
15
Złącza wejść audio
XLR/TRS + TRS + ADAT + AES/EBU
Ilość kanałów
30
Złącza wyjść audio
XLR + TRS + Toslink
Ilość wyjść audio
13
Przetwarzanie dźwięku
24 bit / 192 kHz

Grenke Leasing

Oferujemy korzystny leasing dla firm !

GŁÓWNE ATUTY OFERTY:
- możliwy leasing z 0% opłaty początkowej
- finansowanie 100 % inwestycji
- decyzja w ciągu 1 dnia
- stałe raty leasingowe
- możliwość odliczenia podatku VAT od rat leasingowych oraz ujęcia ich jako koszt uzyskania przychodu

DOSTĘPNE LINIE LEASINGOWE:
- Leasing Tradycyjny (operacyjny): z opcją wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy, wg wartości ustalanej na początku umowy )1
- Leasing Nowoczesny: z możliwością wymiany sprzętu na nowszy technologicznie w ramach nowej umowy lub nabycia przedmiotu leasingu po zakończeniu minimalnego okresu umowy

WARUNKI WARTOŚCIOWE LEASINGU:
- wartość przedmiotu leasingu od 1 500 zł
- możliwość wpłaty własnej do 40% wartości przedmiotu leasingu
PROCEDURY PROCESOWANIA WNIOSKU LEASINGOWEGO:
- wypełnienie wniosku o leasing
wartość przedmiotu do 10 000 zł - link
wartość przedmiotu powyżej 10 000 zł - link

WYMAGANE DOKUMENTY ZAŁOŻYCIELSKIE FIRMY:
- Do podpisania umowy potrzebne będą dwa dokumenty tożsamości zgodnie z reprezentacją firmy. Spółki cywilne - dodatkowo umowa spółki.

MINIMALNY CZAS TRWANIA DZIAŁALNOŚCI FIRMY:
- jeden rok
- w przypadku firmy działających krócej niż rok możliwość zawarcia umowy leasingowej rozpatrywana indywidualnie

UBEZPIECZENIE PRZEDMIOTU LEASINGU:
- ubezpieczenie obowiązkowe typu „all risk"
- ubezpieczyciel sugerowany przez finansującego (AXA AG) lub ubezpieczenie we własnym zakresie



Prosimy o wiadomość a prześlemy Tobie wyliczenia leasingowe.

Wyślij


Komentarze

Napisz swoją opinię

RME FireFace 802

RME FireFace 802 jest profesjonalnym, studyjnym, najwyższej klasy interfejsem audio USB/FireWire. Pracuje z jakością 24 bit 192kHz, obsługuje łącznie do 30 kanałów wejściowych i wyjściowych audio. Wyposażony w wiele dodatkowych funkcji, które spotkać można w światowej klasy studiach nagrań. RME FireFace 802 oferuje wbudowane cztery przedwzmacniacze mikrofonowo/instrumentalne ze złączami combo XLR/TRS. Osiem wejść i wyjść liniowych audio Jack TRS. Dwa wyjścia monitorowe dla słuchawek/linii. Dodatkowo komplet złącz cyfrowych. Dwa wejścia i wyjścia ADAT ze złączami optycznymi Toslink. Wejście i wyjście AES/EBU XLR. Synchronizację Word Clock, interfejs MIDI. Całość zamknięto w solidnej obudowie rack wielkości 1U.

Napisz swoją opinię